  • Data: 2009-02-08 19:46:36
    Temat: Re: Notebook 10-12 cali
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam wszytkich. Proszę o radę, chcę kupić mały notebook (10-12"), coś w
    > rodzaju Asusa eee, ale z napedem DVD, HD80-160GB Atom (nie celeron!).
    > Przy
    > okazji prosze o rade czy kupic 10 czy 12 cali -jak wyglada edycja
    > dokumentów, internet, ew. oglądanie filmów, fotek na 10 i 12 cal.

    Niezłe żarty... taki mały ale ze wszystkim, i pewnie za 1000 zł?
    Kup IBMa seri X będzie miał TO wszystko, bedzie mały, wydajny, będzie miała
    wiele patentów o których eee pc może tylko pomarzyć, ale zapłacisz za niego
    8000 zł.
    Tego potrzebujesz, czy po prostu gadżetu za 700-1300 zł, który w zasadzie
    nie ma nic ciekawego poza małymi rozmiarami... No i znajomi będa pod
    wrażaniem.

    --
    Mariusz