  • 11. Data: 2009-11-02 07:32:03
    Temat: Re: Nostalgicznie ;)
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:hck16f$d0f$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Z powodu zdjęć. Powiedzmy, że nie uznałem ich za
    > warte pokazywania, więc jeśli masz zamiar podobne
    > knoty wyprodukować, to chyba lepiej będzie jak od
    > razu zrezygnujesz.

    Pycha to jeden z moich ulubionych grzechow :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2009-11-02 22:49:32
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > Wic w tym, ze ja wiem, ze to sa zdjecia z wycieczki,
    > bez zadecia na cokolwiek innego i nie musze sie Twoja
    > uwaga ponizej poziomu przejmowac :)
    ---------------------
    No przecież wiem, że nie będziesz się moją uwagą przejmować. :)
    Ale jak już pokazujesz, to pokazuj przynajmniej coś ciekawego, albo
    ładnego, itp.

    > Zeby tak wszyscy mieli swiadomosc robienia gniotow, nie? ;)
    ---------------------
    Większość zdjęć jakie wszyscy robimy to są raczej podłe gnioty,
    trza się tylko nauczyć je rozpoznać i odrzucić. Niestety, najtrudniej
    jest to na swoich fotkach zastosować.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 13. Data: 2009-11-03 06:47:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ---------------------
    > Większość zdjęć jakie wszyscy robimy to są raczej podłe gnioty,
    > trza się tylko nauczyć je rozpoznać i odrzucić. Niestety, najtrudniej
    > jest to na swoich fotkach zastosować.

    Z ust mi to wyjales ;)

  • 14. Data: 2009-11-05 15:14:27
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    aaaaale cie wzielo na wspomnienia, to moze jeszcze dorzuce moje 10 z
    tego samego wypadu

    http://www.waldek.sewera.pl/046_bieb.htm

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 15. Data: 2009-11-06 06:59:14
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> napisał w wiadomości
    > aaaaale cie wzielo na wspomnienia, to moze jeszcze dorzuce moje 10 z tego
> [...]

    Jakis syf siedzi u Ciebie w kodzie strony, sieje z domeny "gurilove.co.kr" -
    sprawdz to koniecznie...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2009-11-06 14:42:55
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    OK. Dzięki za info.
    Masz na mysli te

    zakladke czy problem sie rozmnozyl?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 17. Data: 2009-11-06 14:47:28
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Rzeczywiscie. Cos znalazlem. Usuwam.
    W innych podgaleriach poki co nie znalazlem.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 18. Data: 2009-11-06 19:38:23
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Rzeczywiscie. Cos znalazlem. Usuwam.
    > W innych podgaleriach poki co nie znalazlem.

    Poczysc sobie kod wszedzie - zwykle dokleja sie przed znacznikiem</body> -
    po czym najlepiej jest zmienic haslo dostepu do ftp na wszystkich tych
    maszynach ktore maja do niego dostep. Jakis trojan je po prostu wykradl...
    Bardzo mozliwe, ze monit googlowski o potencjalnym niebezpieczenstwie na
    Twojej stronie, nie zniknie tak od razu. Bedziesz musial napisac do google w
    tej sprawie, sprawdza czy jest faktycznie ok.

    Pozdr.
    www.elipsa.info