  • Data: 2017-01-18 14:27:05
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrno7ucqq.ljm.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > W podaniu o zezwolenie na używanie anteny należało jako motywację
    > wpisać zainteresowanie technikami łączności satelitarnej, rozpatrywane
    > było to przez MO, SB czy zbliżone kręgi. Co do modemów, oficjalnie
    > podawano, że chcą informacji o używaniu, by zapewnić odpowiednio
    > wysokie parametry linii telefonicznej, być może nieistotne przy zwykłym
    > gadaniu.

    A pamięta ktoś, jak się w tamtych czasach starał o pozwolenie radiowe,
    podówczas zwane Zezwoleniem, że przychodził milicjant i rozpoznawał sytuację
    w otoczeniu?
    Do mnie też przyszedł :) I szybko się zgadaliśmy, że uczył go ten sam
    profesor w tej samej szkole technicznej :) I do sąsiadów już nie poszedł.
    Chyba w moim wieku człowiek był, bardzo sympatyczny.
    Co do modemu - tu rzeczywiście mogło być tak, że nieprawidłowo pracujące
    urządzenie mogło zaczkodzić centrali telefonicznej, to nie jest jak dziś, że
    w najgorszym razie pewnie wystarczyło by zresetować płytę abonencką, czy co
    tam, jedną komendą, bądź wysunięciem na chwilę. Nieprawidłowa operacja mogła
    skończyć się zawieszeniem urządzeń, które trzeba było wtedy "prostować"
    ręcznie. To była mechanika. Ale i tak, mimo to, taki wymóg homologacji,
    wydawał mi się kuriozalny.

    > Kartę SIM poprostu przypisuje się do osoby, nie trzeba tłumacyć, że
    > rozmowy przez telefon, to takie hobby. Czyli coś jednak się zmieniło.
    > Ale nie zmienia to mojej opinii, że pomysł z rejestracją kart SIM
    > jest przejawem zapóźnienia mentalnego wnioskodawców.

    Dla mnie to nie taki wielki problem. I tak mnie namierzą, jeśli zechcą. A
    jak ja nie zechcę, to postaram się o to, by i oni nie mogli. Możliwie w
    granicach prawa.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.