  • Data: 2017-01-18 14:13:11
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrno7sb03.kh3.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > W Niemczech długo każdy aparat telefoniczny musiał należeć do
    > Bundespost, chyba gdzieś do końca wieku. U nas to się zmieniło

    Zgadza się, jak pracowałem na ACMM-PC w Warszawie, to dzwoniłem co jakiś
    czas do koleżanki, która tam pracowała wcześniej i wyniosła się do Hamburga.
    Przy jednej z rozmów wspomniałem o aparacie telefojnicznym, chciałem
    wybadać, czy używają DTMF, niestety, to była dekada... I powiedziała mi, ze
    aparat ma od dostawcy usługi...

    > ma przełomie lat 60/70.

    Z telefonami... Do dziś dekodery i modemy z kablówek nie przechodzą w dobro
    abonenta. Gdyby tylko było mnie stać, zapłaciłbym karne 500 złotych i
    dekoder sobie zatrzymał - te ludki nawet nie dają jak zgrać zgromadzonych
    przez kilka lat filmów... Co fikuśniejsze, przy zmianie usługi (powiedzmy,
    taka cesja bez cesji), i multiroom, dali drugi, taki sam dekoder, jakby nie
    mogli tego starego, identycznego zostawić. BTW. Ludzie, nogami i rękami
    zapierajcie się - nie dajcie sobie wcisnąć dekodera Horizon, gówno, jakich
    mało! (ten poprzedni, to Cisco Mediabox z nagrywarką, w nim można chociaż
    się połapać, UPC)
    Telefon, jak pamiętam, w 1974 mi założyli (był wcześniej, ale w poprzednim
    mieszkaniu), to aparat był własnością PJO-PPTiT...
    Nie pamiętam, kiedy pojawił się pierwszy nasz własny aparat. Natomiast udało
    mi się zatrzymać SDI, które u mnie pracowało przez ok. 5 lat. Najpierw było
    własnością firmy i było "użyczane", a potem wprowadzili, że po 30 miesiącach
    amortyzuje się (w końcu tałzena za instalację płaciłem) i mogłem sobie
    zostawić, bo załapałem się na tę "promocję", z czego rzecz jasna
    skorzystałem. Od tego czasu nie zajrzałem do środka, kurzy się w szafie.
    Miałem w latach 2000-2005.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.