    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f1a4f$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f4df2$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f5c25$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5nonm$epf$1@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 18 Jan 2017 14:12:30 +0100

    viktorius pisze:

    > Umowa ramowa na bitstream dotyczy również dostępu VDSL, są klienci Netii
    > mający VDSL na podkładzie Orange.

    Wiem że są i wiem, że obejmuje. Ale oni uważają, że to poniżej godności
    troszczyć się o starego klienta i zaproponować mu wymianę. Albo choćby
    przychylić się do uprzejmego pyania: czy można... Nie, nie można!

    > Routerów VDSL na rynku jest niewiele, ceny powalają w porównaniu z
    > ADSLami, czasem jedynym wyjściem pozostaje wziąć router od operatora.
    > Zawsze możesz go ustawić w bridge i natować na swoim, a ten od opa
    > będzie de facto tylko modemem.

    Mam, nie zostałem powalony, poradzę sobie. Ktoś mi niedawno mówił,
    że część sprzętu Orange ma zablokowany port 22. Nie, że nie da się
    przekierować z zewnątrz na swój komputer w LAN. Mając taki router
    nie da się zalogować przez SSH na żaden komputer w internecie.
    Support nie wie co z tym zrobić, podobno to nie oni tak wymyślili,
    więc nikt nie wie jak blokadę zdjąć. Ale żadnych działań w celu
    pozyskania wiedzy podjąć nie zamierzają.

    --
    Jarek