  • Data: 2017-01-18 13:57:26
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Orange mnie pewnie skusi tym swoim VDSL. Szczególnie że na ADSL, które
    > dzierżawią Netii, kładą chyba lachę, bo działa coraz gorzej. Ale też
    > nie zamierzam ryzykować, pojadę "na zakładkę", czyli przez jakiś czas
    > oba łącza. Router chcą mi dzierżawić za złotówkę miesięcznie, więc na
    > wszelki wypadek może wezmę. Ale i tak mam własny, który ma VDSL, lepszy
    > od tego, co dają.

    Umowa ramowa na bitstream dotyczy również dostępu VDSL, są klienci Netii
    mający VDSL na podkładzie Orange.

    Routerów VDSL na rynku jest niewiele, ceny powalają w porównaniu z
    ADSLami, czasem jedynym wyjściem pozostaje wziąć router od operatora.
    Zawsze możesz go ustawić w bridge i natować na swoim, a ten od opa
    będzie de facto tylko modemem.

    --
    viktorius