  • Data: 2017-01-18 13:31:47
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Akurat Orange dziala coraz lepiej, w zasadzie bardzo dobrze.
    > O Netii mam jak najgorsze zdanie, mimo, ze nie mam lacza ...
    > ale mialem ochote miec i to wystarczylo :-)

    Ilekroć miałem ochotę na łącze TP/Orange, to na tej ochocie starania
    się kończyły. Ale jak już jest, to działa. Więc tu i tam podobnie.

    > Ale masz na mysli neostrade czy "lepsze" uslugi ?

    Mam na myśli standardowo oferowane. W tych "lepszych" być może jest
    gorzej.

    > Te lepsze usiluja mi wcisnac od lat, ja bardzo chetnie, ale sprawa
    > sie o ten router rozbija - nie chce ryzykowac.

    Co tam niby ma być lepiej?

    > Jeszcze niuans ze ostatnio moda na duze predkosci ... to stary
    > sprzet klienta moze miec problem i parametrami i kompatybilnoscia.

    Orange mnie pewnie skusi tym swoim VDSL. Szczególnie że na ADSL, które
    dzierżawią Netii, kładą chyba lachę, bo działa coraz gorzej. Ale też
    nie zamierzam ryzykować, pojadę "na zakładkę", czyli przez jakiś czas
    oba łącza. Router chcą mi dzierżawić za złotówkę miesięcznie, więc na
    wszelki wypadek może wezmę. Ale i tak mam własny, który ma VDSL, lepszy
    od tego, co dają.

    --
    Jarek