  • 51. Data: 2011-03-05 13:33:53
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

    > Rozumiem. Tyle, że wiesz, na śląsku po prostu jeździ się inaczej i dla
    > niejednego kierownika może być to szok i tyle.

    A dla kierownicy?

    > Nie mam nawet ma myśli
    > jazdy w stylu kapelusznika, tylko chodzi mi o zwykłą uprzejmość, ale cóż
    > - po prostu tak jest i tyle.

    W Warszawie kierowcy są bardzo uprzejmi o ile nie jedzie się jak ostatnia
    pierdoła.

  • 52. Data: 2011-03-07 20:10:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 3 Mar 2011 22:27:41 +0100, Iksinski napisał(a):

    > A już tak poważnie. Owszem, w Warszawie ruch jest dynamiczny, trzeba myśleć,
    > nie spać i mieć oczy dookoła głowy. Dla kogoś kto turla się codziennie po

    I niestety, chamski. Zamiast 'poproś - skorzystaj' jest 'wymuś - przeproś'.

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2011-03-07 20:58:12
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > I niestety, chamski. Zamiast 'poproś - skorzystaj' jest 'wymuś - przeproś'.

    Nie zauważyłem. Po prostu jeździ się zdecydowaniej - po prostu jak w
    lusterku samochód się nie powiększa, to znaczy, że można zmieniać pas.
    Nikt zawału nie dostaje, jak ktoś z sąsiedniego pasa wjeżdza przed
    maskę, jeśli tylko nie musi hamować (zbyt gwałtownie). A prosić nie ma
    co - niby jak? Wrzucasz kierunek - jak cię puszczą to jedziesz. Cała
    filozofia.

    Shrek.

  • 54. Data: 2011-03-07 21:20:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 3/2/2011 1:19 PM, Adam Szewczak wrote:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,jechala-16
    2-km-h-bo-spieszyla-sie-na-zajecia,91234.html

    > Hehe. Niezle.

    162 km/h i tylko 400 pln mandatu? Dobrze, ze nie zrobila tego w stanie
    Virginia - spedzilaby 10 dni w areszcie.

    Pozdr.
    Pete

  • 55. Data: 2011-03-07 21:50:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > I niestety, chamski. Zamiast 'poproś - skorzystaj' jest 'wymuś - przeproś'.

    Bynajmniej. Do tego bym wręcz stwierdził, by lepiej nie wymuszać, bo
    ludzie nauczeni doświadczeniem i codziennymi korkami takiego chamskiego
    'wymuszacza' przyblokują, za to właśnie grzeczny i zdecydowany
    zazwyczaj wpuszczony zostanie. Buraków w stylu 'wymusiłem i
    przepraszam' też tutaj dostatek - rejestracje mają różne, w większości
    niekoniecznie tutejsze, choć nawet jak tutejsza to też niewielkie ma
    znaczenie.

  • 56. Data: 2011-03-07 22:50:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-07, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > I niestety, chamski. Zamiast 'poproś - skorzystaj' jest 'wymuś - przeproś'.

    A to już zależy od kierownika. Ja się staram stosować pierwszą opcję -
    i zazwyczaj działa.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 57. Data: 2011-03-07 22:50:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 20:58:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie zauważyłem. Po prostu jeździ się zdecydowaniej - po prostu jak w
    > lusterku samochód się nie powiększa, to znaczy, że można zmieniać pas.

    No to chyba niewidomy jesteś.

    --
    ___________ (R)

  • 58. Data: 2011-03-07 22:51:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 21:50:15 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Bynajmniej. Do tego bym wręcz stwierdził, by lepiej nie wymuszać, bo
    > ludzie nauczeni doświadczeniem i codziennymi korkami takiego chamskiego

    Pewnie, że lepiej nei wymuszać, natomiast wymuszaczy jest od groma. Dopóki
    jeździłem po Wawce Granadą, to mili respekt, ale jak raz przejechałem
    pandziną, to było dużo gorzej.

    --
    ___________ (R)

  • 59. Data: 2011-03-07 23:01:12
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > No to chyba niewidomy jesteś.

    A może w przeciwieństwie do ciebie jeżdżę na codzień po Warszawie?

    Shrek.

  • 60. Data: 2011-03-07 23:10:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Mar 2011 22:50:38 +0100 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    > No to chyba niewidomy jesteś.

    czemu nie narzekałeś jeżdżąc po Warszawie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?