  • 61. Data: 2011-03-08 09:32:23
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Shrek" <lskorupka@wirtualna> wrote in message
    news:4d7538d7$1@news.home.net.pl...

    > Nie zauważyłem. Po prostu jeździ się zdecydowaniej - po prostu jak w
    > lusterku samochód się nie powiększa, to znaczy, że można zmieniać pas.
    > Nikt zawału nie dostaje, jak ktoś z sąsiedniego pasa wjeżdza przed maskę,
    > jeśli tylko nie musi hamować (zbyt gwałtownie). A prosić nie ma co - niby
    > jak? Wrzucasz kierunek - jak cię puszczą to jedziesz. Cała filozofia.

    W Krakowie to sobie mozesz dlugo prosic. Kiedys wyjezdzalem tylem na ulice,
    tuz przed skrzyzowaniem ze swiatlami, wiec nawet nie mozna tlumaczyc, ze
    samochody jechaly szybko i nikt nie chcial blokowac ruchu, zeby mnie
    wypuscic. Po 10 minutach stania z wlaczonym kierunkiem, w koncu zaczalem
    wyjezdzac powoli na jezdnie, az ktorys nie mial jak mnie ominac i musial sie
    zatrzymac. O przeganianiu pieszych klaksonem w strefie zamieszkania (stare
    miasto) nawet nie wspomne...

    --
    Axel

  • 62. Data: 2011-03-08 23:27:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 23:01:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > A może w przeciwieństwie do ciebie jeżdżę na codzień po Warszawie?

    Może dlatego nie masz materiału porównawczego?
    Ja jeździłem przez blisko 10 lat.

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2011-03-08 23:27:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 22:10:09 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > czemu nie narzekałeś jeżdżąc po Warszawie?

    Z tego samego powodu, dla którego Tobie nogi śmierdzą.

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2011-03-08 23:28:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 09:32:23 +0100, Axel napisał(a):

> [...]
    > zatrzymac. O przeganianiu pieszych klaksonem w strefie zamieszkania (stare

    A to ciekawe, bo moje odczucia są skrajnie odmienne.

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2011-03-08 23:28:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 22:50:03 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A to już zależy od kierownika. Ja się staram stosować pierwszą opcję -
    > i zazwyczaj działa.

    Istotnie,. Niestety, jestes mniejszością.

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2011-03-09 06:55:11
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Może dlatego nie masz materiału porównawczego?
    > Ja jeździłem przez blisko 10 lat.

    Ale w Warszawie z roku na rok jest z kulturą coraz lepiej. Już jakieś
    50% wpuszcza na zamek:P Z rozmów z Centusiami wynikało, że skorzystanie
    z kończącego się pasa to wybitne chamstwo charakterystyczne dla
    warsiawki - po prostu śmieszne.

    Shrek.

  • 67. Data: 2011-03-09 11:59:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-08, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Istotnie,. Niestety, jestes mniejszością.

    Nie, tak jeździ większość. Tyle, że nie rzuca się w oczy. Tak samo jak z
    prędkościami na krajówkach: jadących w miarę spokojnie z prędkością
    podobną do Twojej nie zauważasz - kretynów wyprzedzających na trzeciego
    i pod górkę zapamiętasz wszystkich. Czasem wszystkich trzech, czasem
    wszystkich piętnastu, a w tym samym czasie po tej drodze przejżdża
    kilkaset czy parę tysięcy normalnych.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 68. Data: 2011-03-09 17:39:41
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

> [...]
    > i pod górkę zapamiętasz wszystkich. Czasem wszystkich trzech, czasem
    > wszystkich piętnastu, a w tym samym czasie po tej drodze przejżdża

    Otóż to. Nawet jadąc rowerem nie mam wrażenia, że każdy próbuje mnie
    zabić - mniej więcej co tysięczny. To i tak dużo, ale wyciąganie na
    podstawie tego wniosku, że większość kierowców jeździ niekulturalnie
    jest nadużyciem. Włąsnie dlatego, że jeden na tysiąc to zdecydowana
    mniejszość - choć czasem bardzo rzuca się w oczy - a ściślej mówiąc w
    lewą skrajnie;)

    Shrek.

  • 69. Data: 2011-03-10 00:26:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 06:55:11 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale w Warszawie z roku na rok jest z kulturą coraz lepiej. Już jakieś

    Byzydura.
    Tak samo chamsko jak było, za to teraz bardziej lamersko.

    --
    ___________ (R)

  • 70. Data: 2011-03-10 08:42:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-09 06:55, Shrek pisze:

    > Ale w Warszawie z roku na rok jest z kulturą coraz lepiej.

    Zgadza się. Zresztą nie da się inaczej przy takiej ilości samochodów
    poruszających się tutaj regularnie. Chamskich zachowań trochę jest,
    ale w stosunku do całej reszty do niewielki ułamek w porównaniu do
    wielu innych miejsc w Polsce. Pajacują oczywiście ludzie na różnych
    rejestracjach, z których w DC chyba z połowa będzie nietutejsza,
    więc odpada kolejny argument, że w DC kierowcy reagują chamsko na
    obce tablice.

    > Już jakieś
    > 50% wpuszcza na zamek:P Z rozmów z Centusiami wynikało, że skorzystanie
    > z kończącego się pasa to wybitne chamstwo charakterystyczne dla
    > warsiawki - po prostu śmieszne.

    No śmieszne i nic na to nie poradzisz. Gorzej jak musisz wziąć udział
    w tym ruchu i każdy(nadinterpretacja) będzie próbował udowodnić w
    wielce 'kulturalny' sposób, że chama-krawaciarza nie wpuści, ponieważ
    to cham, pijak i złodziej z założenia :P