  • 31. Data: 2011-03-03 17:19:12
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michal Jankowski

    > Nigdy w zyciu nie widzialem w Warszawie samochodu jadacego 200 km/h.

    To ja już nic na to nie poradzę. :-)

  • 32. Data: 2011-03-03 17:20:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Oho, znów opowieści z mchu i paproci. To, ze czasem się tacy trafią (o
    > czym nawet można poczytać w pasie, na pms) nie świadczy o tym, że jest
    > to częste.

    Ok. 200 to może rzadko, ale 150-180 jeździ wiele osób w pewnych godzinach.

  • 33. Data: 2011-03-03 18:33:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-03 17:20, to pisze:

    > Ok. 200 to może rzadko, ale 150-180 jeździ wiele osób w pewnych godzinach.

    No to jak nie wtedy kiedy sygnalizacja jest wyłączona to kiedy?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 34. Data: 2011-03-03 19:01:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grejon

    > No to jak nie wtedy kiedy sygnalizacja jest wyłączona to kiedy?

    Czasem w ciągu dnia albo ok. 21, często też z rana w weekendy.

  • 35. Data: 2011-03-03 21:05:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-03 19:01, to pisze:
    > Grejon

    > Czasem w ciągu dnia albo ok. 21, często też z rana w weekendy.

    Takie bajeczki to możesz dzieciom neostrady na onecie opowiadać.

    Jeżdżę Puławską (tą w Warszawie i Piasecznie) na odcinku Piaseczno
    - W-wa Wyścigi codziennie w dni robocze oraz tak mniej więcej
    w 3 weekendy na 4 w miesiącu dodatkowo w godzinach przedstawionych
    powyżej.

    Przykro mi - Twoich rewelacji (podobnie jak innej osoby, która
    Puławską kiedyś tam jechała) niestety nie potwierdzę, a wręcz
    zaprzeczę, by coś takiego odbywało się tam często. Owszem, czasem
    debila spotkać można, ale daleko im do prędkości prze Ciebie
    podawanych.

    Kilka z tych specjalistów próbujących tej magii prędkości
    zakończyło śmiertelnie...

  • 36. Data: 2011-03-03 21:49:55
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-02 21:14, masti pisze:

    > co tylko pokazuje, że ograniczenie na 2x3 rozdzielone pasy bezkolizyjne
    > jest absurdalne.

    Ale tu zdaje się nie chodzi o to, że 120 byłoby tam nierealne, ale o to,
    że jakbyś z tych 120 zjechał (w praktyce 150), to za chińskiego boga
    osiedlówką nie pojechałbyś wolniej jak 80 - przecież to tempo żółwia;)

    Shrek.

  • 37. Data: 2011-03-03 22:27:41
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Z rok temu, jak nie miałem jeszcze prawka to jechałem jako pasażer do
    >wawy. Włosy mi dęba stawały... dżungla - może to dlatego, że
    >jechalismy na obcych blachch. Od tamtej pory jakoś mnie tam nie
    >ciągnie, za szybko się wk****wiam.

    Po prostu nie masz doświadczenia i przeraża Cię duży ruch. No cóż, jesteś
    kolejną ofiarą polskiego systemu szkolenia kierowców...
    Z blachami też raczej nie trafiłeś. Akurat w Warszawie jest bardzo dużo
    samochodów na niewarszawskich numerach i przeciętny kierowca raczej nie
    zwraca na to uwagi, bo nie miałby czasu na prowadzenie samochodu ;-) Zresztą
    zdaża mi się jeździć na obcych blachach i nie zauważyłem, żeby jeździło mi
    się trudniej, wręcz przeciwnie, często w skrajnych sytuacjach łatwiej się
    "wepchnąć" bo ktoś się zawsze zlituje nad niemiejscową sierotą, która nie
    wie gdzie dokładnie ma jechać... ;-) I jeszcze jedna uwaga do obcych blach.
    Jeżeli ktoś nagle staje dęba na środku trzypasmowej jezdni i usiłuje zmienić
    pas ze startu zatrzymanego, to w 8 na 10 przypadków będzie przyjezdny ;-)

    A już tak poważnie. Owszem, w Warszawie ruch jest dynamiczny, trzeba myśleć,
    nie spać i mieć oczy dookoła głowy. Dla kogoś kto turla się codziennie po
    małej wiosce, którą da się przejechać w 10 minut w godzinach szczytu, to
    może być szokujące, ale jeżeli naprawdę potrafi jeździć to po kilku
    godzinach powinien się oswoić i dawać radę.

  • 38. Data: 2011-03-03 23:17:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Ale tu zdaje się nie chodzi o to, że 120 byłoby tam nierealne, ale o to,
    > że jakbyś z tych 120 zjechał (w praktyce 150), to za chińskiego boga
    > osiedlówką nie pojechałbyś wolniej jak 80 - przecież to tempo żółwia;)

    Jeśli masz takie problemy, to może przerzuć się na rower...

  • 39. Data: 2011-03-04 09:49:49
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 3 Mar, 13:04, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > Ja nie uderzam tu personalnie do Ciebie, po prostu jest jak jest. Nie ma
    > zostawiania kilkunastu metr w pomi dzy autami, wszyscy je d zderzak w
    > zderzak. Jak chcesz zmieni pas to nikt Ci nie zostawi 50m, tylko si
    > trzeba wpasowa .

    Rozumiem. Tyle, że wiesz, na śląsku po prostu jeździ się inaczej i dla
    niejednego kierownika może być to szok i tyle. Nie mam nawet ma myśli
    jazdy w stylu kapelusznika, tylko chodzi mi o zwykłą uprzejmość, ale
    cóż - po prostu tak jest i tyle.

    > Jak chcesz jecha przepisowo to lepiej jednak prawym
    > pasem, bo niekt rym si spieszy "bardziej" i s sk onni nawet
    > zaryzykowa mandat. Pr by "wychowywania" poprzez "wleczenie" si lewym
    > pasem naprawd nie maj sensu, a tylko powoduj dodatkowe zagro enie jak
    > taki kto pr buje si przecisn slalomem.

    Nie no stary, wydaje mi się, ze tak to wszędzie jest ;)

  • 40. Data: 2011-03-04 10:06:05
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 3 Mar, 22:27, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:
    > Po prostu nie masz do wiadczenia i przera a Ci du y ruch. No c , jeste
    > kolejn ofiar polskiego systemu szkolenia kierowc w...

    no fakt, chociaż w fotel to już dawno wrosłem ;) ale rok temu w drugim
    półroczu zdawalność na B za pierwszym razem wynosiła 30,3% - wiem, że
    to się nie przekłada na jakieś tam realne umiejętności ale mimo
    wszystko byłem w tej grupie.