  • 11. Data: 2011-03-02 21:58:43
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-03-02 20:52, to pisze:

    >> Jechalem tam szybciej :P
    >
    > Do pragi?

    Trzeba odmieniac ! na prage !

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----
    ===------=== A3 TDI Power ===-------===

  • 12. Data: 2011-03-02 22:06:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzyss

    >>> Jechalem tam szybciej :P
    >>
    >> Do pragi?
    >
    > Trzeba odmieniac ! na prage !

    Na to chyba trzeba by polecieć... :/

  • 13. Data: 2011-03-02 22:24:17
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-03-02 20:19, Adam Szewczak pisze:
    > Dzis tak z ciekawosci sie spoookojnie przejechalem z Gagarina do
    > Woycickiego. No i jakos jadac 90km/h bylem jednym z wolnejszych
    > pojazdow. Ale za to w zasadzie od tego Gagarina do punktu docelowego
    > dojechalem bardzo plynnie. Wyjazd 8.30
    >
    > PZDr
    > Adam
    no to tez jestes "rajdowcem"

  • 14. Data: 2011-03-02 22:29:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-02 21:57, to pisze:

    > Po pierwsze nie trzeba przyjąć, to jest właśnie głupie myślenie które
    > powoduje, że wszyscy praktycznie łamią PoRD. Po drugie jak chcą to i
    > teraz jeżdżą bo za +101 km/h jest taki sam mandat jak za +51 km/h. Często
    > to widać też na Puławskiej czy wisłostradzie, gdzie wiele osób jedzie
    > 150-200 km/h, a nawet szybciej.

    Taaa... chyba o 2 w nocy jak są żółte migające.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2011-03-02 22:34:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Mar 2011 21:58:43 +0100 osobnik zwany krzyss
    wystukał:

    "na pragie" :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2011-03-02 22:58:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 02 Mar 2011 20:57:11 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >to widać też na Puławskiej czy wisłostradzie, gdzie wiele osób jedzie
    >150-200 km/h, a nawet szybciej.

    Chyba w Twoim Matrixie

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-03-03 00:10:51
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 2 Mar, 20:19, "Adam Szewczak" <horses@usu .poczta.onet.pl> wrote:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,jechala-16
    2-km-h-bo-spieszy...

    > Hehe. Niezle.
    >
    > Ale to pewnie pogoda robi swoje bo coraz wiecej jest rajdowcow. Szkoda tylko
    > ze wiekszosc z nich umie jezdzic szybko tylko po linii prostej ;)

    Stary błagam Cię, nie mieszaj w takie g***no rajdowców.

> [...]
    > Ale za to w zasadzie od tego Gagarina do punktu docelowego dojechalem bardzo

    Z rok temu, jak nie miałem jeszcze prawka to jechałem jako pasażer do
    wawy. Włosy mi dęba stawały... dżungla - może to dlatego, że
    jechalismy na obcych blachch. Od tamtej pory jakoś mnie tam nie
    ciągnie, za szybko się wk****wiam.

  • 18. Data: 2011-03-03 02:00:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

> [...]
    > wawy. Włosy mi dęba stawały... dżungla - może to dlatego, że jechalismy
    > na obcych blachch. Od tamtej pory jakoś mnie tam nie ciągnie, za szybko

    LOL!

  • 19. Data: 2011-03-03 02:00:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Chyba w Twoim Matrixie

    Zza szyby Mastera najwyraźniej nie wszystko widać. ;)

  • 20. Data: 2011-03-03 02:00:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grejon

    > Taaa... chyba o 2 w nocy jak są żółte migające.

    Wtedy to akurat nie, bo miśki zwykle stoją.