    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia e50, braki z managerze urządzeń
    Date: Wed, 5 Oct 2011 13:23:18 +0200

    Tomek in news:j6h7fa$1q2$1@news.onet.pl
    [...............]
    > To już normalność. Jesteś np na wycieczce, w pracy, robisz zdjęcie i
    > wysyłasz mailem.

    jak jestem na wycieczce, to na wycieczce :) a laptop czeka w hotelu [jesli
    juz czeka].
    Gdy robie zdjecie to prosciej jest taka informacyjna foto wyslac jako mms, z
    mailem mozna poczekac do wieczora, do laptopa.

    > Chyba że, nie masz komu i po co wysyłać.

    nie uwazam za stosowne rozsylac na prawo i lewo meldunkow foto, ze wlasnie
    zobaczylem dwugłowa krowę, albo zamknietą synagoge,a miala byc otwarta. Ech,
    ten przymus permanentnego zasypywania sprawozdaniami z postepow w życiu :)

    > Zresztą,
    > mając te kilka kontaktów na sim, po co komuś maile.

    nie wiem jak to zdanie ma sie do wątku.

    (gdybym mial kilka kontaktow, to bym nie szukal softu)