  • Data: 2014-03-31 21:44:22
    Temat: Re: Nokia X/XL
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2014 18:43, J.F pisze:

    > No, akurat te normy to do d* byly.
    kartkę czytasz od lewego górnego, ale z windowsem zaczynasz pracę od
    lewego dolnego. na kartce cytujesz jak w usenecie, w MS oultooku
    expresie tak jak bil gates przykazał. oglądasz filmy na kompie? Z
    POLSKIMI napisami zakodowanymi.... w standarcie windowsa a nie iso
    którym się teraz posługujesz.
    > I to chyba szersze zjawisko - na calym swiecie sporo te komputery
    > przestawily.

    > Chyba nie tylko - BT w ogole jest traktowany troche po macoszemu.
    pisze tu o jednym takim sliderze, z czsów kiedy bt było hiciorem.

    > Dlatego porownaj raczej z Samsungiem, LG, HTC, Sony ...
    wiele osób chce miec androida, a nie zalezy im na adroidowych
    programach. NP kupią telefon do "netu", który ma ekran jak paczka zapałek.

    ToMasz