  • 1. Data: 2012-08-30 14:37:38
    Temat: Nokia Lumia 710 - większa bateria
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    Chcę kupić Nokię Lumię 710 dla dziewczyny (chce koniecznie Nokię). W
    necie dużo osób narzeka na baterię, że słaba (tylko 1350 mAh).

    Czy można tam włożyć baterię o większej pojemności? Jeśli tak, to bardzo
    proszę o info jaka to może być bateria (jaki symbol).

    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr

  • 2. Data: 2012-08-30 14:48:19
    Temat: Re: Nokia Lumia 710 - większa bateria
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    W dniu 2012-08-30 14:37, Piotr pisze:
    > Witam!
    >
    > Chcę kupić Nokię Lumię 710 dla dziewczyny (chce koniecznie Nokię). W
    > necie dużo osób narzeka na baterię, że słaba (tylko 1350 mAh).

    Przepraszam, bateria jest 1300 mAh.

  • 3. Data: 2012-08-30 15:13:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 14:37:38 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy można tam włożyć baterię o większej pojemności? Jeśli tak, to bardzo
    > proszę o info jaka to może być bateria (jaki symbol).

    To nie bateria jest słaba, tylko system do niczego.
    Lumia 800 dostała aktualizację po której podobno jest trochę lepiej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-08-30 15:46:35
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Dzięki. Mam jeszcze jedno pytanko. czy to prawda, że za pomocą bluetooth
    nie można przesyłać plików???!

    Takie informacje znalazlem w necie....

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-08-30 16:05:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 15:46:35 +0200, Piotr napisał(a):

    > Dzięki. Mam jeszcze jedno pytanko. czy to prawda, że za pomocą bluetooth
    > nie można przesyłać plików???!
    >
    > Takie informacje znalazlem w necie....

    To nie jest jedyne debilne ograniczenie WP7/WP7.5
    Jest tego ZNACZNIE więcej. I lepiej nie będzie - obecne telefony dostaną
    uaktualnienie do WP7.8 i to będzie koniec pieśni.
    A już jest WP8.

  • 6. Data: 2012-08-30 16:08:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 15:46:35 +0200, Piotr napisał(a):

    > Dzięki. Mam jeszcze jedno pytanko. czy to prawda, że za pomocą bluetooth
    > nie można przesyłać plików???!
    >
    > Takie informacje znalazlem w necie....
    Można, można... Tylko zależy skąd i dokąd a także czasem trzeba się
    napracować.

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2012-08-31 00:20:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Aug 2012 14:37:38 +0200, Piotr <b...@b...pl> wrote:
    > Chcę kupić Nokię Lumię 710 dla dziewczyny (chce koniecznie Nokię). W

    Zawsze mnie dziwi, czemu jeszcze (od kiedy świat telefonów podzielił
    się praktycznie na dwa, no dobra 3 systemy) ktoś chce koniecznie
    Nokię (czy inny producent). Ostatnio słyszałem podobna rozmowę jak
    ktoś argumentował czemu wolałby Nokię: bo "Nokie mialy zawsze
    czytelne menu i dobra baterie". Teraz chyba należy wpierw wybrać
    system a później dopiero producenta. Czy w tym przypadku wybór Noki
    idzie wraz ze świadomym wyborem systemu WP?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2012-08-31 00:24:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 00:20:37 +0200, Marek napisał(a):

    > czytelne menu i dobra baterie". Teraz chyba należy wpierw wybrać
    > system a później dopiero producenta. Czy w tym przypadku wybór Noki
    > idzie wraz ze świadomym wyborem systemu WP?

    A jest ktokolwiek, kto chciałby świadomie wybrać WP7?
    Może poza członkami klubu SM "Błękitna Ostryga"...

  • 9. Data: 2012-08-31 13:02:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Nokię (czy inny producent). Ostatnio słyszałem podobna rozmowę jak
    >ktoś argumentował czemu wolałby Nokię: bo "Nokie mialy zawsze

    Ale przyznasz ze to sa dwa dobre argumenty ?

    Baterie i owszem - kiedys byly dobrej jakosci, co nie znaczy ze
    smartfon bedzie na tym satysfakcjonujaco chodzil, ale z tym czytelnym
    menu to chyba ktos przesadzil.

    No ale jesli tak uwaza, to to nadal jest argument.

    > Teraz chyba należy wpierw wybrać system a później dopiero
    > producenta. Czy w tym przypadku wybór Noki idzie wraz ze świadomym
    > wyborem systemu WP?

    Pewnie nie ... ale mozna miec nadzieje ze fachowcy z Nokii wybrali
    dobry system za klienta :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-09-01 15:46:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 31 Aug 2012 13:02:24 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale przyznasz ze to sa dwa dobre argumenty ?

    Moim zdaniem to nie jest żaden argument, że miały nie znaczy że
    teraz też mają. Chodzi o to, że doświadczenie może całkiem zawieść w
    tym przypadku.

    --
    Marek