  • 11. Data: 2012-09-03 01:35:25
    Temat: Re: Nokia Lumia 710 - większa bateria
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    W dniu 2012-08-31 00:20, Marek pisze:

    > Zawsze mnie dziwi, czemu jeszcze (od kiedy świat telefonów podzielił się
    > praktycznie na dwa, no dobra 3 systemy) ktoś chce koniecznie Nokię (czy
    > inny producent). Ostatnio słyszałem podobna rozmowę jak ktoś
    > argumentował czemu wolałby Nokię: bo "Nokie mialy zawsze czytelne menu i
    > dobra baterie". Teraz chyba należy wpierw wybrać system a później
    > dopiero producenta. Czy w tym przypadku wybór Noki idzie wraz ze
    > świadomym wyborem systemu WP?

    Problem jest jeszcze większy. Ten telefon ma być prezentem dla
    dziewczyny. Ogólnie to wiadomo, że ma być to smartphone, ale jako firmę
    to wskazuje Nokię. Pewnie nawet nie umie tego wyjaśnić. :) To jak system
    "wygląda" to wie, bo widziała ten model.
    Z jakiś bardzo zaawansowanych funkcji to pewnie nie będzie korzystała...
    więc telefon by z górą wystarczył... tylko przeraża mnie ta bateria i
    nie wiem zupełnie co zrobić. :( Nawet dopłaciłbym do Lumii 800, ale ta
    jest jakaś bardzo prostokątna i nie wiem czy się spodoba...

    Jestem trochę w kropce, bo bateria w tej Nokii ponoć fatalnie krótko
    trzyma. :(

    A jest może szansa, że Nokia wyda baterię o większej pojemności? Np. 1500?

    Pzdr