  • Data: 2012-08-31 13:02:24
    Temat: Re: Nokia Lumia 710 - większa bateria
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Aug 2012 14:37:38 +0200, Piotr <b...@b...pl> wrote:
    >Zawsze mnie dziwi, czemu jeszcze (od kiedy świat telefonów podzielił
    >się praktycznie na dwa, no dobra 3 systemy) ktoś chce koniecznie
    >Nokię (czy inny producent). Ostatnio słyszałem podobna rozmowę jak
    >ktoś argumentował czemu wolałby Nokię: bo "Nokie mialy zawsze
    >czytelne menu i dobra baterie".

    Ale przyznasz ze to sa dwa dobre argumenty ?

    Baterie i owszem - kiedys byly dobrej jakosci, co nie znaczy ze
    smartfon bedzie na tym satysfakcjonujaco chodzil, ale z tym czytelnym
    menu to chyba ktos przesadzil.

    No ale jesli tak uwaza, to to nadal jest argument.

    > Teraz chyba należy wpierw wybrać system a później dopiero
    > producenta. Czy w tym przypadku wybór Noki idzie wraz ze świadomym
    > wyborem systemu WP?

    Pewnie nie ... ale mozna miec nadzieje ze fachowcy z Nokii wybrali
    dobry system za klienta :-)

    J.