  • 21. Data: 2011-12-23 08:39:59
    Temat: Re: Nokia E52-simlock
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Nie z SE.

    Cienias. Era z SE zdejmuje w ~3 minuty :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-12-23 09:36:20
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał:

    > Ja byłam w Hali Banacha. 15 minut to trwało.

    Tępa dzido tutaj jest mowa o SL3 i liczeniu hashy, a nie o SE. Jak można tak
    publicznie robić z siebie grupową idiotkę?

  • 23. Data: 2011-12-23 11:09:55
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/12/23 03:52, Animka pisze:

    > Ja byłam w Hali Banacha. 15 minut to trwało.

    > animka

    co za kretynka....

  • 24. Data: 2011-12-23 11:47:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-23 09:39, J.F pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > Cienias. Era z SE zdejmuje w ~3 minuty :-)

    Ten telefon miał jakies mocne zabezpieczenie. SE jakiś czas temu
    wzmocniło zabezpieczenia.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 25. Data: 2011-12-23 11:48:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-23 12:09, KiloSierra pisze:

    > co za kretynka....

    O co ci chamie-kretynie chodzi.

    animka

  • 26. Data: 2011-12-23 12:46:39
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "Jadryś" <I...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    -e72-n97-slask-i1958174397.html

    > Niekoniecznie oszukuje. Wolny rynek - w jednej myjni umyjesz auto za
    > 30 a w drugiej za 100 zł. W punktach autoryzowanych jest przeważnie
    > zawsze drożej.

    W tym wypadku 'autoryzowane salony' to np punkt Tomka, dlatego tak się
    wścieka, że ktoś zszedł z ceną i niedługo jemu się kokosy skończą he he

  • 27. Data: 2011-12-23 12:46:56
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Tępa dzido tutaj jest mowa o SL3 i liczeniu hashy, a nie o SE. Jak
    > można tak publicznie robić z siebie grupową idiotkę?

    W tym przypadku słusznie jej pocisnąłeś...

  • 28. Data: 2011-12-23 12:58:06
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/12/23 12:48, Animka pisze:

    > O co ci chamie-kretynie chodzi.
    >

    > animka

    o krynico mądrości...
    nawet jak bym ci fefnaście minut tłumaczył i tak tego nie pojmiesz kaju....

  • 29. Data: 2011-12-23 15:28:40
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 23 12 2011 3:54, Animka pisze:

    > Nie z SE.

    No tak, w sumie co za różnica: Nokia czy SE.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 30. Data: 2011-12-23 15:29:48
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 23 12 2011 13:58, KiloSierra pisze:

    > o krynico mądrości...
    > nawet jak bym ci fefnaście minut tłumaczył i tak tego nie pojmiesz kaju....

    Kaja to prawdziwe imię Anonimki?