  • 11. Data: 2010-09-05 12:04:11
    Temat: Re: Nokia 6300, simlock
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 4 Sep 2010 19:50:05 +0200, "Remek" <d...@g...com> wrote:

    >W którym miejscu ja napisalem, ze ma byc za free? Zreszta to niewazne. 80%
    >uzytkowników w Polsce ma za darmo (i uzywa)platne systemy i programy. Wiesz
    >jak to dziala?

    Jak jesteś taki mądry to znajdź ten kalkulator w sieci. Chętnie tu na
    grupie skorzystamy z niego.

  • 12. Data: 2010-09-05 14:20:31
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "dizel" napisał:

    > Jak jesteś taki mądry to znajdź ten kalkulator w sieci. Chętnie tu na
    > grupie skorzystamy z niego.

    Skorzystamy? My król? Mów za siebie. Ja znalazłem i mam + dodatek już nie z
    sieci, a od zaprzyjaźnionego serwisu. Rusz tyłek i zdobądź co Ci potrzebne.

    Nie chce mi się pisać, ale podał bym link do dyskusji na pewnym forum, gdzie
    mnie zakrzyczeli - nie da rady, musisz mieć specjalny programator, program,
    kabelek itd. itp. W końcu moderator usunął mi wątek. Chciałem napisać, że
    zdjąłem simlocka bez tego wszystkiego, ale wątek znikał w 3 s po jego
    napisaniu. Domyślasz się dlaczego moderator usuwał moje wpisy? Dodam tylko,
    że w stopce miał reklamę własnego serwisu i oferował wysokopłatne usługi. To
    jest klucz.

    Remek

  • 13. Data: 2010-09-05 23:21:47
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał

> [...]
    > tylko,
    > że w stopce miał reklamę własnego serwisu i oferował wysokopłatne usługi.

    Dziecko, prosiłem, nie ośmieszaj się. Przyśnił ci się kalkulator BB5? Nie te
    proszki wziąłeś?

    > Tym bardziej, ze zdejmowalem simlocka w tym modelu i mam odpowiedni
    > kalkulator.
    > Pomysl troche logicznie tepaku. Skoro Pan X w serwisie moze zdjac
    > zabezpieczenie to jest to mozliwe, czy nie?

    Tępaku? Chłopcze, siedzę w tej profesji 15 lat i większej bzdury nie
    słyszałem. To, że pan X może zdjąć zabezpieczenie to nie zasługa twojego
    wymyślonego kalkulatora, tylko odpowiedniego BOXA, bez którego możesz
    jedynie dalej tkwić w swoich bredniach. A co na to lekarze?

  • 14. Data: 2010-09-06 08:29:39
    Od: a...@p...pl

    a skoro mnie pani w salonie wygenerowala kod do wklepania, to
    kalkulator musi istniec! Ale pewnie sa tez bardziej inwazyjne metody.

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2010-09-06 11:08:57
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Endi" napisał:

    > Dziecko, prosiłem, nie ośmieszaj się. Przyśnił ci się kalkulator BB5? Nie
    te
    > proszki wziąłeś?

    Jesteś bezczelnym tępakiem, obrażającym mnie. Sytem BB5 został już dawno
    złamany. Jednak nie w całości i nie dotyczy wszystkich modeli. Nawet Nokia
    6300 może mieć zaszyte dwie wersje oprogramowania. Jedna z nich jest
    złamana, druga nie. Poczytaj o tym zamiast się mądrować. Takie tępactwo jest
    typowe dla serwisów GSM.

    Remek

  • 16. Data: 2010-09-06 11:27:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Sep 2010 13:08:57 +0200, Remek napisał(a):

    > Jesteś bezczelnym tępakiem, obrażającym mnie. Sytem BB5 został już dawno
    > złamany.

    Prawda.
    Tu jest nawet dokumentacja filmowa jak to się robi:
    http://www.youtube.com/watch?v=hcIjDOe7VC0

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 17. Data: 2010-09-06 13:40:49
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    >a skoro mnie pani w salonie wygenerowala kod do wklepania, to
    > kalkulator musi istniec! Ale pewnie sa tez bardziej inwazyjne metody.

    Pani ci wygenerowala? Widziales proces "generowania" kodu? Nie. Bo pani poprostu
    wklepala w system twój IMEI, a system w zbiorze kodów przyporzadkowanych danym
    IMEIom znalazl kod dla twojego telefonu. Ot cala filozofia.

  • 18. Data: 2010-09-06 13:47:09
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał

    > Jesteś bezczelnym tępakiem, obrażającym mnie.

    Kłamcę i prostaka ciężko obrazić, chyba, że ma o sobie zbyt wysokie mniemanie.

    > Sytem BB5 został już dawno złamany. Jednak nie w całości i nie dotyczy
    > wszystkich modeli.

    Złamanie systemu a bajka o kalkulatorze to całkiem inna opowieść.

> [...]
    > jest
    > złamana, druga nie. Poczytaj o tym zamiast się mądrować. Takie tępactwo jest

    Litości. Nie bierz tego już więcej. NIGDY!! Poza tym, dalej piszesz jakieś
    bzdury, które z w/w kalkulatorem (wyimaginowanym) nie mają nic wspólnego.