  • Data: 2009-04-05 09:25:12
    Temat: Re: Nokia 6210>6310> @ WG i Zbylut
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 05 Apr 2009 09:08:26 +0200, TGor napisał(a):

    > Pytam, bo wiem, że generalnie telefon zaskakuje pozytywnie pod tym
    > względem, ale jak usłyszałem od uzytkownika, który naprawdę dużo
    > rozmawia, że mu trzyma 14 dni, zwątpiłem.

    Leżąc na półce z BTS przy maksymalnym sygnale z BTS - być moze
    W normalnym intensywnym używaniu jest to jakieś 3-4 dni
    Wygląda na to, że wskaźnik baterii jest liniowy, czyli spadek o dwie kreski
    nie znaczy, że wyładuje się za pół dnia - ciężko się jest do tego
    przyzwyczaić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.