  • Data: 2009-03-28 20:43:35
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Oj to cos bardzo duzo rozmawiasz, a nawet jeszcze wiecej. Nie wiem ja to
    > wplywa na Twoje zdrowie, ale coz. Zuzyc baterie 1500mAh prawie wylacznie na
    > gadaniu przez 7 godzin to naprawde moze byc nie zdrowe.

    Czasami sam siebie zaskakuję.
    Na szczęście zmieniłem pracę i mam nadzieję, że czas rozmów spadnie
    poniżej 3-4 godzin na dobę.

    > No napewno nie zastapi, choc w przyslosci mysle ze to bedzie jedno
    > urzadzenie.
    > Wszystko zalezy od tego co jest nam w danym momencie potrzebne. Wiadomo, ze
    > dobry telefon to taki konglomerat wielu urzadzen, ulomny z racji kompromisow
    > ale w wielu wypadkach, a dla mnie w wiekszosci wystarczajace. Zamiast UMPC
    > wole laptopa, jest pod kazdym wzgledem lepszy, ale niestety wiekszy.

    Więc nie pod każdym. ;)

> [...]
    > cos robic dluzej to wole laptopa. W drodze, czy na co dzien wystarczy mi
    > dobry telefon. Nawigacja jak dla mnie jest wystarczajaca. Ostatecznie
    > planuje tylko trase i prawie nie musze na to patrzec w czasie jazdy. Wiadomo
    > to kompromis, wole jedno niedoskonale pod kazdym wzgledem urzadzenie, ale
    > wystarczajaco doskonale, zeby obywac sie bez np. UMPC, czy oddzielnej
    > nawigacji. Nie mam problemu bedac latem na wakacjach gdzie pochowac gadzety
    > w kieszeniach krotkich spodenek np. nie rezygnujac chocby z nawigacji.

    I właśnie tak powinno być. Ocena potrzeb a nie moda czy reklama.
    Potrzebujesz to kupujesz. Nie potrzebujesz to zestawiasz inną
    specyfikację i jest OK.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com