  • Data: 2009-03-29 11:20:59
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: "owp" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak jest po prostu. E71 też tu pasuje - jest elegancka, dosyć dobrze
    > wykonana (jak na dzisiejsze czasy)

    Nie no, co Wy z tymi 'dzisiejszymi czasami' ? Jak stare babcie - a za
    naszych czasów to... Pierwszą komórką, której używałem (sporadcznie) była
    Motorola (taka z słuchawką na kablu) w starym centertelu, potem miałem Nokie
    3310, 6310, 6230 i teraz E51. Sentyment sentymentem, ale E51 jest bez
    porównania z 6310, to jak przyrównać commodore 64 do peceta dzisiejszego -
    C64 zachwycał kiedyś, no ale teraz...
    Pzdr
    owp