    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia 6210>6310>?
    Date: Sat, 28 Mar 2009 00:58:53 +0100

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqj3md$bia$1@inews.gazeta.pl...

    > Co do reszty to żaden model z Symbianem nie dorówna 6310i chociażby ze
    > względu na szybkość i niezawodność działania. Po co komu wybajerzony ale
    > nie do końca działający poprawnie telefon.

    To pobaw sie dluzej E71 i jeszcze raz pomysl o szybkosci. Ten telefon w
    ogole nie wie co to zamulenie, a funkcje dostepne sa natychmiast po
    wybraniu.
    Zreszta co to za porownanie archaicznego batona 6310 z dzisiejszymi
    biznesowymi telefonami. W jednym byl lepszy, a mianowicie w baterii. Tyle ze
    to konsekwencja mozliwosci dzisiejszych telefonow i co by nie bylo wielkosci
    i wagi.

    > Mam porównanie bo do wczoraj pracowałem w jednej z sieci i miałem do
    > dyspozycji wszystkie modele. Używałem, używam i nadal będę używał 6310i bo
    > nie ma alternatywy dla tego modelu.

    Zalezy co dla kogo jest wazne. To co oferuje 6310i, zaoferuje kazdy nawet
    zabawkowy telefon z dzisiejszych czasow. Owszem to bardzo dobry i niezawodny
    telefon, ale nic wielkiego nie ma. Nie oferuje nic poza dzwonieniem. To
    podstawa i nikogo chyba nie dziwi ze ten telefon dzwoni, ale nic poza tym.
    Ja w telefonie uzywam nawigacji, bo nie lubie dodatkowych gadzetow i braku
    kieszeni na wszystko, internetu, szybkich notatek, arkusza kalkulacyjnego,
    przejzystego terminarza i paru innych rzeczy. Niestety mimo rewelacyjnej
    baterii, oraz niezawodnosci 6310i spelni tylko jedno z moich potrzeb, bo do
    niczego wiecej sie nie nadaje, no moze jeszcze do wbijania gwozdzi.
    Celem tych argumentow jest pokazanie, ze porownywanie tego telefonu z
    dzisiejszymi wiekszymi, lub mniejszymi nastepcami nie ma po prostu sensu.

    Pozdro.. TK