  • Data: 2018-06-29 19:06:39
    Temat: Re: Nokia 6
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Główne kryteria to w miarę pojemna pamięć,
    (włóż microsd)
    > gwarancja aktualizacji
    > systemu,
    nie wiem o czym Ty do mnie rozmawiasz. Ja zaczynałem od androida 2
    cośtam. wszystko śmigało jak należy. Jedyne co mnie denerwowało, to
    fakt, że od niepamiętnych czasów, norton commandera, stron www,
    zawartość okna przesuwa się góra dół, a pulpity androida, i zasobnik z
    ikonami programów - prawo lewo. Zeam launcher leczył ten problem. potem
    była wersja 4,cośtam i też byłem zadowolony. następnie 4.4 zabroniła
    usuwania fotek z karty pamięci. czyli jakby nie patrzeć - aktualizacja
    wniosła problemy. wersja 5 przywróciła mozliwość kasowania fotek, ale
    przestały działać programy do zmiany profili. w wersji 6 albo 7
    zaskoczyło mnie to, że ikonki programów przewijają się góra -dół. no "tu
    mnie zaimponowali". ale wiesz jaka jest najlepsza aktualizacja androida?
    Teraz nazywa się lineage os, wcześniej cyjanogenmod. Nie wiem czego
    oczekujesz po aktualizacjach, co mogą poprawić (lub zepsuć) w dajmy na
    to 3-5 latach. im droższy, bardziej popularny telefon kupisz, tym
    większa szansa na aktualizacje. więc w tej kwesti raczej na nokie bym
    nie liczył.

    > Nie mam nic do Xiaomi, ale czy one wyróżniają na plus od innej
    > chińszczyzny, tym że mają więcej niż tylko jedną aktualizację systemu -
    > po pierwszym uruchomieniu?
    nie. xiaomi dość często uaktualnia swój Miui. ale jak pisałem - ja ich
    olałem i mam lineaga.
    Natomiast daleki jestem od namawiania Ciebie do zakupu telefonu Xiaomi.
    chcesz to go kup, nie to kup nokie czy telefon innego producenta. ja
    tylko zwracam uwagę, że dzisiejsza nokia to nie iphone, to nie firma
    wiodąca, więc również ceny powinny iść w parze z możliwościami sprzętu.
    a skoro redmi za 8 stówek w antutu osiąga 116 tysięcy, a nokia za 1000zł
    41tysięcy punktów, to warto się mooooocno zastanowić nad zakupem.

    https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-5-gold
    -32gb-dual-sim-lte-polska-dystrybucja-p1230291

    pozdrawiam
    ToMasz
    PS
    xiaomi jest przykładem _tylko_ dlatego, że kupisz go w ogólnopolskiej
    sieci z gwarancją. na bank inni producenci też mają swoej sieci
    sprzedaży i dają gwarancje, ale ja mam proline "pod nosem" więc tylko
    ich oferte znam.