  • Data: 2011-06-28 22:04:05
    Temat: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iucm5r$nkm$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak się nie chciało nosić teczki, trzeba nosić woreczki.

    Zaraz się dowiem że Nokię może używać tylko profesor Wydziału
    Telekomunikacji.

    > Nie, nie trzeba. Wystarczy umieć to skonfigurować.

    A jak się tej sztuki tajemnej nauczyć można?
    Bo zgaduję, że nie z instrukcji... :-)

    > Mi to zajęło jakąś minutę. I od tego momentu zawsze najpierw szuka znanych
    > wifi. Cuda jakieś.
    > ATSD Odpuść sobie Nokię. Ona cię przerasta. I wróć do iP.

    Mi też zajęło minutę skonfigurowanie WLAN - od początku nie w tym
    problem, nie o to pytałem jak skonfigurować a o to jak się upewnić
    (bo nie ma żadnych widocznych ikonek na ekranie) że łączę się w tym
    momencie przez wifi a nie przez GSM. Nie przeczytałeś pierwszego posta?