  • Data: 2011-06-29 21:45:29
    Temat: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Od: "Tomek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > No tych, ktorzy próbują wytłumaczyć nowemu użytkownikowi
    > o co chodzi w nowomowie Nokii. No chyba że są burakami
    > którzy zarzucają innym że nie wiedzą że jak Nokia mowi o offline
    > to nie chodzi jej o tryb offline.

    W nokii offline zawsze oznaczało offline. Brak połączenia z siecią. Siecią GSM.
    A że masz jakieś skojarzenia z internetem to Twój problem. I kto tu jest
    burakiem?

    > Jaki poziom azbestu w głowie ma ktoś polecający mi do internetu
    > opis z instrukcji dotyczący menu "multimedia domowe"?

    Czy TY jesteś nienormalny? Do jakiego internetu? Nie do internetu, tylko do
    konfiguracji WLANU. I nie polecałem, tylko wskazałem gdzie masz to przeczytać ty
    tępa dzido, która nie umie przeczytać intrukcji. A jeśli już, to widać, że z
    moim poziomem (nawet azbestu) potrafiłem w minutę znaleźć coś, o czym TY
    pieprzysz od tygodnia ujadając z płaczu, że nie ma tego w intrukcji. Nie
    kompromituj się już błazenado.