  • Data: 2011-06-30 12:14:04
    Temat: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:iug6dq$36j$1@news.onet.pl...

    > W nokii offline zawsze oznaczało offline. Brak połączenia z siecią.

    Czego nie rozumiesz w określeniu "użytkownik pierwszy raz się styka z
    Nokią"?
    Skąd on ma wiedzieć, nigdy nie używając Nokii, co u Nokii jest "od zawsze"?

    > Siecią GSM. A że masz jakieś skojarzenia z internetem to Twój problem.
    > I kto tu jest burakiem?

    No Ty, skoro w dyskusji o dostępie do internetu Ty nie masz jakikichś
    skojarzeń z internetem...

    > Czy TY jesteś nienormalny? Do jakiego internetu?
    > Nie do internetu, tylko do konfiguracji WLANU.

    Ale ja pytałem o dostęp do internetu! :)

    > I nie polecałem, tylko wskazałem gdzie masz to przeczytać ty tępa dzido,
    > która nie umie przeczytać intrukcji.

    No ale wskazałes rozdział, w którym nic na temat dodawania
    WLANu ani jego konfiguracji...
    Nawiasem mówiąc nawet gdyby tam bylo coś na ten temat
    to nikt przy zdrowych zmyslach nie szukałby tam niczego na
    temat dostępu do internetu przez WLAN.

    > A jeśli już, to widać, że z moim poziomem (nawet azbestu) potrafiłem w
    > minutę znaleźć coś, o czym TY pieprzysz od tygodnia ujadając z płaczu, że
    > nie ma tego w intrukcji. Nie kompromituj się już błazenado.

    No ale w tym problem, że nie znalazłeś.
    Może błazenado czytałeś inną instrukcję w której tak tekstu nie spieprzyli?