  • Data: 2011-06-29 11:32:16
    Temat: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message
    news:iuf1gu$uai$1@news.onet.pl...
    > Masz do wszystkich żal, że chcą Ci pomóc , a Ty z uporem idioty wciąż
    > cytujesz intrukcję obsługi obarczając jej niezrozumiałość dla Ciebie
    > innych? Czy Ty jesteś normalny?

    Mam do Ciebie żal że wiedzac że Nokia inaczej rozumie słowo offline
    niż inni nie wspomniałeś o tym. Ze przy pierwszym sygnale nieporozumienia
    zarzucałeś mi że nie nadążam zamiast wyjaśnic co znaczy offline w nowomowie
    Nokii. To Ty się niekulturalnie wyśmiewasz ze mnie że nie umiem wyczytać
    w instrukcji rzeczy ktorych tam nie ma i bezczelnie podajesz mi nazwę
    rozdziału w ktorym rzekomo to jest a potem okazuje się że nie ma i ani słowa
    przepraszam nie uznajesz za stosowne powiedzieć.

    > Ale kogo to obchodzi?

    No tych, ktorzy próbują wytłumaczyć nowemu użytkownikowi
    o co chodzi w nowomowie Nokii. No chyba że są burakami
    którzy zarzucają innym że nie wiedzą że jak Nokia mowi o offline
    to nie chodzi jej o tryb offline.

    > Jest naprawdę tyle narzędzi żeby dowiedzieć się co z czym się je, że nie
    > trzeba czytać intrukcji. No chyba, że sie jest tepym matołem, któremu
    > tylko iPhone dla umysłowo ocieżałych pasuje do ręki. Nie trzeba
    > przy nim myśleć w ogóle, dlatego tak bardzo pasujecie do siebie.

    Pomijając już Twój chamski ton wypowiedzi interesujące jest dla mnie to,
    że sam zauważasz że interface w iPhone jest do tego stopnia prosty że
    nie trzeba przy nim myśleć w ogóle a jednocześnie nazywasz interface
    Nokii że jest najprostrzy na świecie - skąd to rozdwojenie jaźni?

    > Brakiem kultury jest zawracanie dupy na usenecie nieumiejętnościa
    > czytania intrukcji i korzystania z wyszukiwarek.

    Nie ma w instrukcji tego o co pytałem.
    Czy sprawia Ci przyjemność odgrywanie roli największego buraka na tej
    grupie?

    > Kiedy ostanio robiłeś badania na zawartość azbestu w korze mózgowej?
    > Może to już czas?

    Jaki poziom azbestu w głowie ma ktoś polecający mi do internetu
    opis z instrukcji dotyczący menu "multimedia domowe"?