    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Date: Wed, 29 Jun 2011 00:01:26 +0200

    Użytkownik "Tomek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:iub5i7$av2$1@news.onet.pl...

    > Teraz zrozumiesz w końcu dlaczego masz włączyc offline?
    > Żeby telefon złapał połączenie via wifi a nie GSM.
    > Może Ci to rozrysować?

    Ty sobie sprawdź w słowniku co znaczy offline...

    > Tradycyjnie sam pomieszałeś nie rozumiejąc o co prosisz.

    Tak, wszystko moja wina.

    > Miał spytać, żebyś sobie wybrał połączenie wlan, którego nie miałes
    > skonfigurowanego. Czy Ty naprawdę odstajesz umysłowo?

    Oczywiście że mógł spytać... Czemu nie?
    iPhone umie spytać, czemu Nokia nie może?

    > Przecież każdy tutaj rozumie, że jak masz dodany punkt dostępu wlan i w
    > przeglądarce go ustawisz jako domyślny to nokia ZAWSZE się będzie
    > przez niego łączyć, ale jeśli nie masz, musisz wybrać 'Szukaj wlan'.

    No właśnie nie jestem pewny że zawsze się będzie przez niego łaczyć.
    I o to pytałem jak się w tej sprawie upewnić.

    > Litości, Ty w ogóle nic nie kapujesz, ale co się dziwić,
    > jak polskiej instrukcji nie ogarnąłeś.

    Ty też najwyraźniej nie ogarnąłeś, skoro kierujesz mnie do rozdziału
    domowe multimedia w których nie ma nic o konfigurowaniu WLAN.
    Może ta instrukcja jest po prostu trudna do ogarnięcia skoro nawet
    taki Kozak jak Ty ma kłopoty ze znalezieniem w niej informacji?

    > Widzę problem w kimś, kto udaje speca a jest błaznem,
    > który poraz 5 pisze te same informacje o swojej niewiedzy.

    Kto tu udaje speca? Masz jakieś urojenia?

    > Czy TY jesteś ułomny?
    > To nie jest połączenie z INTERNETEM tylko połączenie wlan, a do czego
    > sobie tego użyjesz to wyłącznie Twój problem.

    No cóż... skoro taki poziom wiedzy reprezentujesz to nie dziwię
    się czemu nie rozumiesz pytania...

    > O jakich hotspotach Ty znów majaczysz? To się nazywa wyszukiwanie wlan.
    > Wytrzeźwiej.

    Ucz się języków obcych - może Ci sie to kiedyś przydać.