    From: "Tomek" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Date: Tue, 28 Jun 2011 02:00:05 +0200

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > No właśnie chyba czegoś nie rozumiesz...
    > Ja chcę aby mój telefon pracował w sieci, dlaczego miałbym włączać
    > tryb offline????
    > Nie zrozumiałeś. Ja nie chcę wyłączyć internetu w telefonie :-)
    > Ja tylko chcę mieć pewność że jadę przez wifi a nie przez GSM.

    Teraz zrozumiesz w końcu dlaczego masz włączyc offline? Żeby telefon złapał
    połączenie via wifi a nie GSM. Może Ci to rozrysować?

    > raczej Ty nie nadążasz bo pytanie "I po co mam włączyć?" rozpoczynało
    > nową myśl piękną opisaną niżej:

    Tradycyjnie sam pomieszałeś nie rozumiejąc o co prosisz.

    > Czy wybieranie ręcznie punktu dostępu z listy dla Ciebie
    > oznacza że telefon sam sobie coś wybierał? Bo wyżej
    > opisałeś abym sobie ustawił aby pytał się mnie telefon o wybór.

    Miał spytać, żebyś sobie wybrał połączenie wlan, którego nie miałes
    skonfigurowanego. Czy Ty naprawdę odstajesz umysłowo?
    Przecież każdy tutaj rozumie, że jak masz dodany punkt dostępu wlan i w
    przeglądarce go ustawisz jako domyślny to nokia ZAWSZE się będzie przez niego
    łączyć, ale jeśli nie masz, musisz wybrać 'Szukaj wlan'.
    Litości, Ty w ogóle nic nie kapujesz, ale co się dziwić, jak polskiej instrukcji
    nie ogarnąłeś.

    > Kuźwa - twierdzisz że nie jestem pierwszy który używając Nokii nie wiem
    > czy jadę przez GSM czy przez wifi? I nie widzisz w tym żadnego PROBLEMU?
    > Cała rzesza użytkowników Nokii nie wie czy jedzie po wifi czy po GSM
    > i myśląc naiwnie że po skonfigurowaniu sobie wifi jedzie po wifi bestrosko
    > nabijają się w kiebzę???

    Widzę problem w kimś, kto udaje speca a jest błaznem, który poraz 5 pisze te
    same informacje o swojej niewiedzy.

    > Absolutnie nie czytałem tego rozdziału bo nie potrzebuję używać
    > żadnych mediów domowych. Nie udostępniam żadnych obrazków,
    > muzyki ani filmów - chcę podłączyć telefon za pomocą WLAN do
    > internetu. Nigdy mi nie wpadło do głowy że połączenia z INTERNETEM
    > mam szukać w rozdziale "media domowe" i ten rozdział faktycznie ominąłem :-)

    Czy TY jesteś ułomny? To nie jest połączenie z INTERNETEM tylko połączenie wlan,
    a do czego sobie tego użyjesz to wyłącznie Twój problem.

    > I jak myślisz, ile razy w ciągu tych 15 lat otwierając przeglądarkę
    > internetową musiałeś niepotrzebnie naciskać wybór access pointa?

    Tylko wtedy, gdy wybierałem inny, nowy punkt dostępu, przez który łączyła się
    automatycznie.

    > A potem coś zacząłeś smędzić o trybie offline wykazując że nie bardzo
    > nadążasz za tematem wątka...

    Skoro nie umiałeś dodać wlanu jako punktu dostępu, jak inaczej chciałeś uniknąć
    połączenia via GSM? I kto nie nadąża? Mam pisać jak przedszkolakowi? Może
    jeszcze rozrysować?

    > A co do instrukcji to nie rozśmieszaj mnie, bo nie ma tam ANI SŁOWA
    > o zasadzie działania, zasadzie konfiguracji czy wyszukiwania hotspotów.
    > Ani jednego słowa.

    O jakich hotspotach Ty znów majaczysz? To się nazywa wyszukiwanie wlan.
    Wytrzeźwiej.