  • Data: 2010-09-01 13:57:05
    Temat: Re: Nokia 5230 instalacja map
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał

    > Po miesiącu posiadania , wziąłem się za instalację mapy.
    > Ze strony Noki zobaczyłem video dotyczące tej "prostej" sprawy
    > Ściągnij dla odpowiedniego telefonu na komp odpowiedni plik.
    > Wgraj go do telefonu i przy pomocy menadżera pików zainstaluj
    > i ciesz się z GPS-u

    Instalkę Map ściągasz na kompa i instalujesz przy pomocy NOKIA OVI
    zainstalowanegona kompie. Po zainstalowaniu w telefonie odpalasz Mapy (w
    telefonie) celem utworzenia struktury katalogów na karcie pamięci (którą
    oczywiście posiadasz w telefonie). Po odpaleniu zamykasz program Mapy w
    telefonie. Teraz w programie NOKIA OVI na kompie przy podłączonym telefonie i
    wykrytym oczywiście, klikasz 5-tą ikonkę MAPY ( na kompie w programie NOKIA
    OVI), później wybierasz np Europa i państwo, którego mapy chcesz posiadać. Niżej
    masz do wyboru języki wskazówek głosowych. Też wybierasz ten język, który cię
    interesuje.