  • Data: 2010-09-03 15:19:08
    Temat: Re: Nokia 5230 instalacja map
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał

    > Zainstalowałem Ovi Suite ściągnąłem polską mapę (115MB) Nie wiem gdzie się
    > zapisała, myślałem. że domyślnie do telefonu
    > Nic oprócz paska postępu nie wskazywało na jakieś działanie, i nic na miejsce
    > kopiowania. Nie było, że download succesfull
    > czy coś podobnego (przestało się kręcić zielone kółeczko).
    > Odpaliłem instalera za pomocą menadżera plików (u mnie APLIKACJE -> BIURO
    > :-O ->Menadżer plików
    > Zaczął coś robić (pasek postępu), informacja - zainstalowany.
    > Uważałem, że koniec, ale mapy nie ma.
    > No normalnie mikrohorror!

    Napisałem wyraźnie jak to zrobić. Najpierw się instaluje aplikację w telefonie,
    później ją odpala, zamyka, a dopiero na _końcu_ ściaga mapy.
    Z twojego opisu wynika, że zrobiłeś _dokładnie_ odwrotnie.

    > Menadżera w folderze biuro w życiu bym się nie spodziewał, czy u Ciebie też
    > tam jest?!

    Czy u mnie wiadro ze śmieciami też musi być w tym samym miejscu co u ciebie, czy
    mogę sobie postawić gdzieś indziej?
    Nokie z OS mają to do siebie, że można je dowolnie konfigurować, włącznie z
    umiejscowieniem aplikacji w menu.