  • Data: 2010-09-03 15:48:10
    Temat: Re: Nokia 5230 instalacja map
    Od: ALEX <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 3-09-10 14:19, Artur(m) pisze:

    > Tak zrobiłem
    > Ściągnąłem instalera na dysk. Przekopiowałem na kartę (E:, chyba jako
    > pamięć masowa) przyznam
    > że nie wiedziałem w jakie miejsce więc w główny. Zainstalowałem Ovi Suite
    > ściągnąłem polską mapę (115MB) Nie wiem gdzie się zapisała, myślałem. że
    > domyślnie do telefonu

    115MB map w 70MB pamięci fonu? Niezły jesteś.

    > Nic oprócz paska postępu nie wskazywało na jakieś działanie, i nic na
    > miejsce kopiowania. Nie było, że download succesfull
    > czy coś podobnego (przestało się kręcić zielone kółeczko).

    Bo nie ma, "urok" Ovi Suite.

    > Odpaliłem instalera za pomocą menadżera plików (u mnie APLIKACJE ->
    > BIURO :-O ->Menadżer plików
    > Menadżera w folderze biuro w życiu bym się nie spodziewał, czy u Ciebie
    > też tam jest?!
    > Zaczął coś robić (pasek postępu), informacja - zainstalowany.
    > Uważałem, że koniec, ale mapy nie ma.

    Znaczy odpalasz Ovi Maps i map nie ma? Czy szukasz w plików map w
    pamięci fonu/karcie pamięci?

    > No normalnie mikrohorror!
    > W życiu robiłem wiele, najczęściej bez instrukcji:) w różnych
    > dziedzinach, więc skąd ten kłopot
    > Podejrzewam jeszcze jakieś zmiany w ustawieniach podczas pierwszych
    > "zabaw" telefonem
    > Spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne.
    >

    > Nie mogę znaleźć trybu offline, Internetu (nie sieci GSM)

    OM -> ikonka NA DOLE lewy dolny róg "klucz płaski" -> internet ->
    połączenie -> online vs offline.

    > Czy istnieje możliwość ustalenia innego koloru tła wybierania
    > numerycznego i literowego
    > niż ten popier****ny bladozielony z bladoniebieskimi cyframi)literami!!!

    Menu -> ustawienia -> osobiste ->tematy -> ogólne -> wybierasz inny
    temat pulpitu (o ile masz, jak nie masz -> net w dłoń i do boju)

    > Prawie całkowicie niewidocznymi (szczególnie litery bo są mniejsze) toż
    > to jakiś kabaret.

    Widziałem chujowsze.

    --
    ALEX Templar