  • Data: 2010-09-03 12:19:05
    Temat: Re: Nokia 5230 instalacja map
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i5lm3q$v3j$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał

    > Instalkę Map ściągasz na kompa i instalujesz przy pomocy NOKIA OVI
    > zainstalowanegona kompie. Po zainstalowaniu w telefonie odpalasz Mapy (w
    > telefonie) celem utworzenia struktury katalogów na karcie pamięci (którą
    > oczywiście posiadasz w telefonie). Po odpaleniu zamykasz program Mapy w
    > telefonie. Teraz w programie NOKIA OVI na kompie przy podłączonym
    > telefonie i wykrytym oczywiście, klikasz 5-tą ikonkę MAPY ( na kompie w
    > programie NOKIA OVI), później wybierasz np Europa i państwo, którego mapy
> [...]

    Tak zrobiłem
    Ściągnąłem instalera na dysk. Przekopiowałem na kartę (E:, chyba jako pamięć
    masowa) przyznam
    że nie wiedziałem w jakie miejsce więc w główny. Zainstalowałem Ovi Suite
    ściągnąłem polską mapę (115MB) Nie wiem gdzie się zapisała, myślałem. że
    domyślnie do telefonu
    Nic oprócz paska postępu nie wskazywało na jakieś działanie, i nic na
    miejsce kopiowania. Nie było, że download succesfull
    czy coś podobnego (przestało się kręcić zielone kółeczko).
    Odpaliłem instalera za pomocą menadżera plików (u mnie APLIKACJE -> BIURO
    :-O ->Menadżer plików
    Menadżera w folderze biuro w życiu bym się nie spodziewał, czy u Ciebie też
    tam jest?!
    Zaczął coś robić (pasek postępu), informacja - zainstalowany.
    Uważałem, że koniec, ale mapy nie ma.
    No normalnie mikrohorror!
    W życiu robiłem wiele, najczęściej bez instrukcji:) w różnych dziedzinach,
    więc skąd ten kłopot
    Podejrzewam jeszcze jakieś zmiany w ustawieniach podczas pierwszych "zabaw"
    telefonem
    Spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne.

    Nie mogę znaleźć trybu offline, Internetu (nie sieci GSM)
    Czy istnieje możliwość ustalenia innego koloru tła wybierania numerycznego i
    literowego
    niż ten popier****ny bladozielony z bladoniebieskimi cyframi)literami!!!
    Prawie całkowicie niewidocznymi (szczególnie litery bo są mniejsze) toż to
    jakiś kabaret.

    Artur(m)