eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Nocne wilki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 215

  • 121. Data: 2015-04-20 12:23:27
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 20.04.2015 o 00:11, J.F. pisze:
    >>>> Obecnie na Krymie życie turystyczne zamarło - i nie wierz w żadne
    >>>> wiadomości jakie podaje propaganda RT - drogą lotniczą czy promem
    >>>> przez
    >>>> ciesnienie Kerczenska, Rosjanie nie wpompują tam 6-8mln turystów z
    >>>> Rosji
    >>>> w sezonie letnim.
    >>>> A dlaczego nie ? Ich jest 150 mln ...
    >
    >>Dzienieg niet.
    >
    > Sadzac po samochodach na roznych filmikach, to diengi maja. Moze nie
    > za duzo, ale jak na sredni samochod starcza, to i na wczasy na Krymie
    > powinno.

    noworuscy, których stać na dobry samochód to jeżdżą do MonteCarlo a nie
    na Krym

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 122. Data: 2015-04-20 13:27:38
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 13:22, masti pisze:
    >
    >> Ani władze Polski ani Berlina nie odnoszą się do terminu "demonstracja"
    >> a sam wjazd Nocnych Wilków. Zresztą do Berlina ma wjechać tylko
    >> 20osobowa grupa.
    > nie używają?
    > "- Ci ludzie na pewno nie wjadą do Berlina jako konwój - mówi dziennikarzowi "Die
    Welt" jeden z wysokich rangą przedstawicieli niemieckich służb bezpieczeństwa,
    zapowiadając, że Nocne Wilki nie dostaną zgody na motocyklową demonstrację na ulicach
    Berlina.
    >
    > Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,17762902,Nocne_Wilki_Puti
    na_maja_zakaz_wjazdu_do_Berlina.html#ixzz3XklsCv2L
    > "
    >
    > a teraz pokaż, że umiesz czytać
    >

    Czytałem o tym zanim Ty jeszcze o tym pomyślałeś, i jeżeli łaska nie
    zmuszaj do wchodzenia na strony propagandy, i na dodatek komentowania tego.


  • 123. Data: 2015-04-20 13:28:50
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 13:21, masti pisze:
    >
    >> Jasne, nie uznawaj sobie Krymu jako terytorium Rosji. Musisz jednak
    >> wiedzieć że nieprzyjmowanie faktów do wiadomości nic nie zmiana w
    >> istocie rzeczy.
    > Fakt jest taki, że Rosja jest moją własnością. Nieprzyjmowanie tego do
    > wiadomości nie zmienia istoty rzeczy.

    Bez komentarza.

    >
    > bo jesteś zwykłym idiotą siejącym propagandę kremla
    >

    Nic na to nie poradzę że pisanie prawdy może u niektórych ogłupionych
    ptasich móżdżków, wzbudzać agresję w stosunku do autora. Gówno mnie
    obchodzi propaganda Kremla. Piszę prawdę zgodnie z własnym sumieniem, a
    moje motto życio\we to zawsze stanąć w obronie słabszych, nie stać z
    boku jak agresywna wataha próbuje rozszarpać niewinna ofiarę.


  • 124. Data: 2015-04-20 13:33:28
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 14:55, AL pisze:
    >
    >> Jasne, nie uznawaj sobie Krymu jako terytorium Rosji. Musisz jednak
    >> wiedzieć że nieprzyjmowanie faktów do wiadomości nic nie zmiana w
    >> istocie rzeczy.
    >>
    > dopóki społeczność międzynarodowa nie uzna aneksji Krymu - to Krym
    > wciąż jest częścią Ukrainy (o statusie własnej autonomii).
    >
    > To, że Putin sobie coś przywłaszczył - nie znaczy, że tak już będzie
    > na zawsze.

    Powiedz mi kto to jest na dzień dzisiejszy ta "Społeczność
    Międzynarodowa"? Bo ja widzę tylko jedną powstać - jest to Brack Obama,
    prezydent USA. To ma być zdanie świata. i my musimy się z tym zgadzać?
    Coś krótka pamięć u Ciebie - referendum mieszkańców było zapowiadane z
    dość dużym wyprzedzeniem, Zapraszani także byli na to międzynarodowi
    obserwatorzy. Dlaczego więc zarzucasz jakieś przywłaszczenia skoro nie
    masz na to żadnych dowodów? A może Ty kierujesz się innymi względami -
    to zdanie Cesarza Bracka i jego wasali jest nadrzędne, a głos
    mieszkańców nie ma żadnego znaczenia?

    >
    >
    >>>
    >>>> Podobnie jak Ty nie mam pojęcia o losie Tatarów Krymskich. O tym
    >>>> kiedy i
    >>>> jak, a nade wszystko czy rzeczywiście nastąpił w ostatnich czasach ich
    >>>> masowy exodus z Krymu.
    >>> to, że ty nie masz o czymś pojęcia nie znaczy, że inni nie mają.
    >>
    >> A jednak z całą powagą twierdzę że ani Ty ani AL nie macie większej
    >> wiedzy w tym temacie ode mnie. Z czego więc z czego ten wasz mentorski
    >> ton i pouczanie m.in. mnie w tej sprawie?
    >>
    > Bęąc na Krymie, zwiedziłem Bakczysaraj, Czufut Kale jak i odwiedziłem
    > w gościnnie rodzinę tatarską w Starym Krymie (pierwotna stolica Krymu
    > jeszcze przed Symferopolem).
    > W/w miejsca (oprócz Cymferopola) zamieszkuje w 90% ludność tatarska -
    > nie jest trudno prześledzić jak dokładnie wygląda sytuacja w tych
    > regionach - nawet ostatnio był reportarz nt tatarskiej ludności na
    > Krymie.
    > Odnośnie pozostałych regionów - zwiedziłem Krym od Kerczu do Eupatorii
    > - ludność rosyjska skoncentrowana jest jedynie w Sevastopolu
    > (najbardziej), Jałcie (znacząco mniej) i może w stolicy Symferopolu
    > (tam nie było nic specjalnego do zwiedzania, więc raczej tylko
    > przejeżdżaliśmy). Było sporo Rosjan - ale przyjeednych (naklejki RUS
    > na autach), natomiast przewaga znacząca na pozostałej części półwyspu
    > to była ludność tatarska.
    > Na Krymie - co dalo sie zauwazyc - i potwierdzala to gospodyni, u
    > ktorej mieszkalismy, sporo ziemi nalezalo do Rosjan (wille, pensjonaty).
    > Sporo było również postradzieckich fabryk - np. w Ordzonkidze wciaz sa
    > tereny zamkniete po starych fabrykach rakiet - w 2012r i pewnie do
    > dzisiaj w stanie ruiny (ale teren zamkniety - dziury w plocie
    > pozwalaja jednak zajzec glebiej ;)
    >
    > Obecnie na Krymie życie turystyczne zamarło - i nie wierz w żadne
    > wiadomości jakie podaje propaganda RT - drogą lotniczą czy promem
    > przez ciesnienie Kerczenska, Rosjanie nie wpompują tam 6-8mln turystów
    > z Rosji w sezonie letnim. Dla wiekszosci ludzi zyjacych z turystyki -
    > to pewnie jest tragedia (sporo ludzi wynajmowało swoje mieszkania dla
    > turystów przenosząc się na dacze, działki). Tego sie nie mowi w TV.
    > Nie mam nic przeciwko Rosjanom czy Ukraincom - zarowno jedni i drudzy
    > to normalni ludzie, rowniez ciekawi innych stron swiata.
    > Nienormalna jest polityka i idaca za nia ideologia (putinowska).
    >
    >
    >
    W reportaże przedstawiane przez strony konfliktu na pewno nikt poważny
    nie uwierzy. Kto by pomyślał że nawet jeszcze w XXI wieku, w Europie
    Goebbelszczyzna, będzie tak kwitła.

    Naturalna kolej rzeczy po takiej transformacji.. Sytuacja znormalizuje
    się dopiero za jakiś czas, i wcale nie musi być powrotu do turystyki. Są
    tam podobno potężne zasoby ropy i gazu, a więc raczej będzie to część
    Rosji mocno uprzemysłowiona.

    I ja to samo, niektórych Polaków razi banderowska przeszłość Ukraińców.
    Ja osobiście do nich nic nie mam, chodzi mi tylko o to że tych
    proamerykańskich rebeliantów przedstawia się jako dobro wcielone,
    natomiast separatyści to ich odwrotność - czyli czyste zło.


  • 125. Data: 2015-04-20 13:35:00
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 10:25, Maciek pisze:
    > W dniu 2015-04-19 o 09:06, Trybun pisze:
    >>> Oczywiście. My sobie zorganizowaliśmy referendum w '46 i wybory w '47.
    >> Napisz, ale tak szczerze - wierzysz że władza ludowa musiała sfałszować
    >> to referendum bo większość Polaków, a więc małorolni chłopi, parobczaki
    >> jaśniepanów dziedziców, robotnicy na łasce jaśniepanów fabrykantów
    >> generalnie byli za utrzymaniem przedwojennych porządków w których byli
    >> dokładnie nikim, na łasce wielmożów, a na dodatek marzyli o utrzymywaniu
    >> zgrai darmozjadów zwanych senatem?
    > No tak. To referendum sprawiało, że ich sytuacja zmieniała się
    > diametralnie. Widać, że o sytuacji w tym okresie wiesz chyba tylko z
    > jedynie słusznych podręczników. Popytaj starszych (choć tych już coraz
    > mniej) co to w tym okresie było PSL, PPR, PPS, które z nich miały realne
    > poparcie, a które poparcie ludzi z bagnetami. Najlepiej zapytaj jakie w
    > społeczeństwie było zaufanie do sąsiadów i do wszystkiego co od nich
    > przychodzi :->
    >

    Tak, to był trafny wybór - małorolni wreszcie dostali ziemię że mogli
    zacząć pracować na swoim. Nikt nie rodził się jaśniepańskim parobkiem,
    mniej więcej równe szanse na godne i uczciwe życie dla wszystkich. Myślę
    że głosujący na TAK nie zawiedli się.
    Wszystko co piszę o tamtych czasach to autopsja ludzi którzy żyli w
    tamtych czasach, bardzo dobrych, wiarygodnych znajomych a także rodziny.
    To Ty zapytaj ile było w tym ich zachowaniu autentycznej obawy, a ile
    czegoś zaszczepionego przez propagandę anty komuszą w Polsce
    przedwojennej. Bezczelne kapoitalistyczne ścierwa gnojące obywateli na
    kazdym kroku straszyli Polaków złym komuchem...


  • 126. Data: 2015-04-20 13:35:38
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 13:55, Adam pisze:
    >
    >>
    >
    > Mam gdzieś w domu podręcznik do goegrafii - tak gdzieś do końca
    > podstawówki. Nie pamiętam, wydany albo w roku 1946, albo raczej pod
    > koniec dwudziestolecia międzywojennego.
    > Zaczyna się ów podręcznik słowami: "Polska leży pomiędzy dwoma
    > dyszącymi zemstą mocarstwami" i dalej, że z jednej Niemcy, z drugiej
    > Rosjanie.
    >
    >

    Z jednej strony skończyło się to z chwilą obalenia caratu. Ciekawe
    dlaczego dzisiejsze podręczniki do historii są pozbawione wiadomości o
    tym że Polska odzyskała niepodległość także w wyniku dekretu, po
    głosowaniu Komisarzy Ludowych, z Leninem na czele.


  • 127. Data: 2015-04-20 13:36:16
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 13:20, masti pisze:
    >
    >>> Oczywiście. My sobie zorganizowaliśmy referendum w '46 i wybory w '47.
    >>>
    >> Napisz, ale tak szczerze - wierzysz że władza ludowa musiała sfałszować
    >> to referendum bo większość Polaków, a więc małorolni chłopi, parobczaki
    >> jaśniepanów dziedziców, robotnicy na łasce jaśniepanów fabrykantów
    >> generalnie byli za utrzymaniem przedwojennych porządków w których byli
    >> dokładnie nikim, na łasce wielmożów, a na dodatek marzyli o utrzymywaniu
    >> zgrai darmozjadów zwanych senatem?
    > podobnie jak 1920 zamiast ramię w ramię z armią czerwoną poszli ją rżnąć
    >

    Sfałszowali czy nie?
    Tak tak, zatrzymali i zmusili do odwrotu w jej w marszu na Europę.... :-D


  • 128. Data: 2015-04-20 13:36:39
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > W dniu 2015-04-19 o 13:20, masti pisze:
    >>
    >>>> Oczywiście. My sobie zorganizowaliśmy referendum w '46 i wybory w '47.
    >>>>
    >>> Napisz, ale tak szczerze - wierzysz że władza ludowa musiała sfałszować
    >>> to referendum bo większość Polaków, a więc małorolni chłopi, parobczaki
    >>> jaśniepanów dziedziców, robotnicy na łasce jaśniepanów fabrykantów
    >>> generalnie byli za utrzymaniem przedwojennych porządków w których byli
    >>> dokładnie nikim, na łasce wielmożów, a na dodatek marzyli o utrzymywaniu
    >>> zgrai darmozjadów zwanych senatem?
    >> podobnie jak 1920 zamiast ramię w ramię z armią czerwoną poszli ją rżnąć
    >>
    >
    > Sfałszowali czy nie?

    oczywiście

    > Tak tak, zatrzymali i zmusili do odwrotu w jej w marszu na Europę.... :-D

    mówisz, że sowieci doszli do Niemiec?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 129. Data: 2015-04-20 13:40:23
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 13:19, masti pisze:
    >
    >> Przecież tylko odpowiedziałem na Twoje pytanie. I jeszcze raz powtórzę,
    >> nie znam przypadków aby kiedykolwiek ktoś w swiecie płacił za głoszenie
    >> prawdy. To tylko fałszywi propagandziści są sowicie opłacani. No,
    >> oczywiście zdarzają się te tacy co robią to ze zwykłej swojej głupoty.
    > czyli skoro Ci nie płacą to jesteś zwykłym pozytecznym idiotą
    >

    Tobie naprawdę by było ciężko coś zarobić w ten sposób.


  • 130. Data: 2015-04-20 13:40:47
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 12:14, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 17.04.2015 o 14:51, Trybun pisze:
    >
    >> Nie zapominaj kto i za czyim wsparciem wzniecił na Ukrainie rebelię.
    >
    > Ukraińcy. Z moralnym wsparciem demokratycznej części świata.

    Garstka warchołów podburzona i wspierana z za granicy..
    >
    >> Zabraniasz mieszkańcom Krymu poprosić o pomoc przed, miejscowymi
    >> faszystami i zagranicznymi terrorystami, Rosji?
    >
    > Teksty piszą ci w FSB?
    >

    Nawet nie wiem co to znaczy. Odpowiesz na pytanie?

strony : 1 ... 12 . [ 13 ] . 14 ... 20 ... 22


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: