    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Date: Wed, 27 Jul 2011 04:03:30 -0700 (PDT)
    <d...@a...googlegroups.com>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <j0n65g$2hq$1@news.onet.pl>
    <0...@t...googlegroups.com>
    <j0n7sh$9u7$1@news.onet.pl>

    On Jul 26, 4:25 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Koledzy wybaczą, są chwile, kiedy w imię wyższego dobra niż jeden klik w
    > czytniku, należy bucowi wyraźnie powiedzieć, że jest bucem, co właśnie
    > czynię, a powiem szczerze, z przyjemnością. Dobro o tyle wyższe, że
    > żadne subtelne metody od lat nie działają, tylko prymitywny język. Może,
    > jeśli usłyszysz to kilka razy, przyjmiesz (bo nie zrozumiesz), że jesteś
    > żałosnym, złośliwym pajacem, który nie ma tu _ani_jednego_zwolennika_.

    Jakos niedowidzisz tego co czasem pisalem do ludzi potwierdzajacych
    moje opinie.
    Niejednemu juz napisalem, zeby sie nie narazal tutejszym kmiotom
    twojego pokroju.
    Ja sam doskonale daje sobie rade ze skurwialym tutejszym chamstwem.
    A moi zwolennicy czasem napisza mi cos na priv, z prosba abym umiescil
    w swoim tekscie do takich kretynow jak ty.

    > Choć możliwe, że to jednak choroba psychiczna. Wtedy, istotnie, daremny
    > trud. Na pocieszenie - nie ma już PRLu, LWP, PZPR, a ty jesteś daleko.
    > Bo takie typy w określonych warunkach stają się straszne.

    Tamten skurwialy system, wyprodukowal i pozostawil po sobie takie
    skurwiale kaleki umyslowe jak ty.
    Kto byl madry to spierdolil z tamtego systemu, poki byl czas.
    Kiedys z tamtego skurwialego systemu, trzeba bylo szukac sposobu
    ucieczki.
    Obecnie skurwialy postkomuszy system, zmusza ludzi, do spierdalania z
    tej upodlonej polskiej ziemi.
    Pozostaja tam tylko szczesliwe wypierdki poskomusze, dobrze
    ustawiajace sie gnidy poesbeckie a miliony madrych badz sprytnych
    spierdolilo do innych krajow i wiekszosc z nich nie ma zamiaru wracac.
    Kraj w ktorym jak nie kaczor, to donald kreca lody.
    Taki to ten kraj, pogardzany przez innych i dumany na wszystkie
    strony.
    Prostytutka europy jak mawiali madrzy ludzie.
    A o samych obywatelach wyrazal sie dpbitnie ojciec narodu Pilsudski,
    ze "Polacy, to wspanialy narod, tylko ludzie kurwy".
    Wiem, ze ten cytat napisany przezemnie wywoluje tu zgorszenie.
    Polecam wiec tym zgorszonym a szanujacym niejakiego starego wiarusa,
    aby sobie ten sam cytat odnalezli w jego tekstach.
    Zapewniam, ze jak sie postaraja, to znajada.
    Madry czlowiek, ktorego tu chyba sznujecie, ma w tej kwestii takie
    samo zdanie jak ja.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/