    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Date: Wed, 27 Jul 2011 02:44:40 -0700 (PDT)
    <5...@d...googlegroups.com>
    <a...@t...googlegroups.com>
    <0...@t...googlegroups.com>
    <d...@h...googlegroups.com>

    On Jul 26, 4:21 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Przemoc rodzi przemoc. Wiem, w ameryce jakoś ta teoria nie może się
    > zakorzenić.
    > Ja jestem z europy a tu czasem drobna myśl potrafi zrobić spustoszenie
    > w głowie.

    > Bo widzisz dla świata nowy jork jest uosobieniem pępka świata. Mówi
    > się nawet "NY jest stolicą świata". To nie jest ten nowy jork o którym
    > ty mówisz. Nie te drewniane budy, zwane domami, ciągnące się od przez
    > new jersey i connecticut. Nowy Jork to takie miejsce na mapie twojej
    > glowy w którym można mieszkać ale nie trzeba w nim być.

> [...]

    Lubie twoje filozofowanie, ale zeby z toba polemizowac w podonym
    tonie, to musialbym miec wiecej czasu.
    Poza tym, jestes dla mnie malo kontrowersyjny, malo chamski, malo
    zazdrosny i przedewszystkim za malo msciwy, zebym ci zbyt duzo czasu
    poswiecal.
    Mnie rajcuja tutejsci "ludzie z dobrym gustem", takie mendy jak janko
    zalatujacy moczem i wyszomir, ktory ostanio jakos malo daje mi
    pretekstu do obrzygiwania go.
    No ale janko stara sie jak stachanowiec i produkuje sie co najmniej za
    dwoch, wiec nie jest zle.
    Zycze zdrowka.

    --------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/