  • 1. Data: 2010-10-02 15:13:13
    Temat: No to pozamiatane:)
    Od: adamb <b...@a...gda.pl>

    Przed chwilą w Teleekspresie podali informację, że włosi z jakiegoś
    muzeum udostępnili zdjęcia obrazów zrobione z rozdzielczością 28 mld(!)
    pikseli. Co Wy na to?
    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-10-02 15:19:17
    Temat: Re: No to pozamiatane:)
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 2 Paź, 17:13, adamb <b...@a...gda.pl> wrote:
    > Przed chwilą w Teleekspresie podali informację, że włosi z jakiegoś
    > muzeum udostępnili zdjęcia obrazów zrobione z rozdzielczością 28 mld(!)
> [...]

    Witam,
    mogę ci zrobić zdjęcie z dowolną rozdzielczością - ograniczoną tylko
    miejscem na dysku (mam największy = 1TB)!
    Oczywiście będzie to zdjęcie złożone z kilku (kilkunastu).
    Mogę Ci też interpolować fotkę 9MP do dowolnej wielkości!

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2010-10-02 15:33:46
    Od: adamb <b...@a...gda.pl>

    W dniu 2010-10-02 17:19, Les pisze:

> [...]
    > Oczywiście będzie to zdjęcie złożone z kilku (kilkunastu).
    > Mogę Ci też interpolować fotkę 9MP do dowolnej wielkości!

    O interpolacji nie mówmy, bo tam chodzi o oryginalną rozdzielczość, żeby
    było widać ślady włosków pędzla. Co do drugiego - byćmoże tak robili. W
    każdym razie padło lakoniczne stwierdzenie, że z taką rozdzielczością
    fotografowali; zastanawiałem się, czy może są takie przystawki
    skanujące, ale nie śledzę nowinek więc nie wiem w ogóle jak to obecnie
    wygląda
    Pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2010-10-02 17:19:29
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Przed chwilą w Teleekspresie podali informację, że włosi z jakiegoś
    > muzeum udostępnili zdjęcia obrazów zrobione z rozdzielczością 28 mld(!)
    > pikseli. Co Wy na to?

    A czy teleexpress podal, czy to suma pikseli z kazdego jednego obrazu,
    czy suma ze wszystkich sfotografowanych? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2010-10-02 17:20:15
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Przed chwilą w Teleekspresie podali informację, że włosi z jakiegoś
    > muzeum udostępnili zdjęcia obrazów zrobione z rozdzielczością 28 mld(!)
    > pikseli. Co Wy na to?

    A czy TeleExpress podal, czy to ilosc pikseli kazdego jednego obrazu,

  • 6. Data: 2010-10-02 18:00:07
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    adamb pisze:

    > Przed chwilą w Teleekspresie podali informację, że włosi z jakiegoś
    > muzeum udostępnili zdjęcia obrazów zrobione z rozdzielczością 28 mld(!)
    > pikseli. Co Wy na to?

    To trochę lepiej niż zdjęcie Drezna z 26 mld pikseli:
    http://www.gigapixel-dresden.de/dresden26GP

    P.

  • 7. Data: 2010-10-02 18:53:46
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "adamb" <b...@a...gda.pl> napisał w wiadomości
    > Przed chwilą w Teleekspresie podali informację, że włosi z jakiegoś muzeum
    > udostępnili zdjęcia obrazów zrobione z rozdzielczością 28 mld(!) pikseli.
    > Co Wy na to?

    często mylą miliony, miliardy, biliony w sprawach finansowych więc na
    pikselach tez się pewnie nie znają

  • 8. Data: 2010-10-03 00:17:39
    Od: adamb <b...@a...gda.pl>

    W dniu 2010-10-02 19:20, marcin.STIG.saldat pisze:

    > A czy TeleExpress podal, czy to ilosc pikseli kazdego jednego obrazu,
    > czy suma ze wszystkich sfotografowanych? :)

    Dobre;). Jeśli to tak działa, to zaraz ogłoszą, że japońska wycieczka
    wykonała zdjęcie o rozdzielczości 28 bilionów pikseli;)
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-10-05 18:53:14
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > udostępnili zdjęcia obrazów zrobione z rozdzielczością 28 mld(!) pikseli.

    TECHNIKA JEST ZNANA - PIKUS

    mnie bardziej interesuje jak oswietlili powierzchnie by
    byla jednorodna na calym plótnie

  • 10. Data: 2010-10-11 14:03:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Les" <s...@p...fm> napisał w
> [...]
    >Oczywiście będzie to zdjęcie złożone z kilku (kilkunastu).
    >Mogę Ci też interpolować fotkę 9MP do dowolnej wielkości!

    Interpolowane nie sa ciekawe, rozdzielczosc optyczna jest
    umiarkowana, Ziemia jest malutka, a na rakiete cie nie stac :P

    J.