  • 11. Data: 2009-02-03 19:47:01
    Temat: Re: No to ja też pójdę za trendy i zapytam Was jaki aparat ;-)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A to już są przejściówki z M42 na mikro4/3?

    Sa pewnie M42>4/3 i sa 4/3>m4/3 :)

  • 12. Data: 2009-02-04 19:34:32
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Sa pewnie M42>4/3 i sa 4/3>m4/3 :)

    O my God :-) A już myślałem, że:
    z M42 na Olympusa z soczewką
    z Olympusa normalnego na 4/3
    z 4/3 na mikro 4/3

    Maciek

  • 13. Data: 2009-02-04 19:39:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > O my God :-) A już myślałem, że:
    > z M42 na Olympusa z soczewką
    > z Olympusa normalnego na 4/3
    > z 4/3 na mikro 4/3

    Hehe ekstremista :)

  • 14. Data: 2009-02-05 08:18:58
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 20:39:49 +0100, Jakub Jewu?a napisał(a):

    > Hehe ekstremista :)

    Aparat przyjechał wczoraj ale najprawdopodobniej będę miał czas na zdjęcia
    najwcześniej w sobotę.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 15. Data: 2009-02-05 08:19:50
    Od: "Jakub Jewuůa" <b...@s...com.pl>

    > Aparat przyjechaů wczoraj ale najprawdopodobniej bćdć miaů czas na
    > zdjćcia najwczeúniej w sobotć.

    Ma byc ladna pogoda :)

  • 16. Data: 2009-02-05 19:35:56
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Hehe ekstremista :)

    Tam od razu ekstremista :-) Nie chcę zestawem przejściówek osiągnąć wagi
    jakiegoś FF
    Maciek