  • 71. Data: 2015-08-17 10:55:47
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 10:39, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Jakos mi nie lezy ta aplikacja. Poza tym za duzo gadzetow odwracajacych
    > uwage. Nawet nie gadam przez tel. w czasie jazdy (glosno mowiacy rzecz
    > jasna) za bardzo rozprasza mimo wszystko. CB wystarcza, tylko trzeba go
    > uzywac kurde zawsze, a nie na nasluchu w nadziei, ze jak nie mowia, to
    > nie ma.

    Akurat w mieście to nawet pasywne używanie Yanosika jest ok. Zawsze dużo
    ludzików, więc i jeżdzenie na "pijawkę" bez zgłaszania i potwierdzania
    ujdzie (tak mam na moto). Zaleta jest taka, że właśnie nie rozprasza -
    telefon w kieszeni, włącza się sam jak podepniesz pod bluetootha, działa
    w automacie. Tylko wyłaczyć roboty drogowe i zatrzymane pojazdy i ujdzie.

    Choć jak już mówiłem, ktoś chyba Yanka troluje, bo na Wisłostradzie
    zgłoszenia o miśkach co kilometr. Ale lepiej zwolnić "na zapas" niż
    wpaść jak ty, a i bezpieczniej...

    Shrek.

  • 72. Data: 2015-08-17 10:57:30
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, August 17, 2015 at 7:45:42 AM UTC+10, Pawel O'Pajak wrote:
    > - Ze Galas to wyjatkowo szkodliwa postac, to juz po wielokroc pisalem,
    > wiec tylko dla porzadku, zeby ktos nie pomyslal, ze mi przeszlo.
    > - Jesli nie mozna odgadnac powodow naglego ograniczenia, to z pewnoscia
    > przyczyna jest bezpieczenstwo... budzetu.
    > - mniej punktow jest za spowodowanie kolizji, niz za przekroczenie
    > predkosci, za wyprzedzanie na przejsciu nie zabieraja PJ, za 51 na 3
    > pasmowym highwayu bez przejsc tak. Bardzo to wychowawcze.
    > - Glosowac na wyborach jak od zawsze glosuje, tylko wiecej w partii dzialac.
    > O czyms zapomnialem?

    O tym, ze w to Ty przekroczyles predkosc. I to znacznie. Szukanie winnego w takim czy
    innym polityku wyglada tutaj nieco zalosnie.

    Moim zdaniem rozsadnym i konstruktywnym podejsciem bylaby proba zmiany ograniczenia
    ktore uwazasz za niestosowne. Zglosiles taka propozycje? Pewnie nie, za trudne.
    Natomiast, niestosowanie sie do przepisow ktore akurat Tobie nie pasuja juz troche
    podchodzi pod polityka klasy B.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 73. Data: 2015-08-17 11:47:34
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Alez jest, tylko glosuje na nia jakies 3% wyborcow. No moze teraz bedzie
    > z 5%.
    > I przy okazji z pewnoscia zboczencow nie promuje, wrecz przeciwnie.
    > Wiec nie znikaj owej partii.

    Problem tej parti polega na tym, że jej przywódca używa w stosunku co do feministek
    słów "feministka to nie kobieta". Lewicujące brzydkie niespełnione seksualnie
    wyborczynie typu Magdalena Środa za to go śmiertelnie nienawidzą. JKM nigdy nie
    zdobędzie większego poparcia bo stworzył sobie tymi słowami za dużo negatywnego
    elektoratu i tego już mu do końca nikt nie zapomni.

    Najgorsze jest to, że nie ma żadnej alternatywy dla postulatów JKM .....

    Generalnie - system podatkowy na całym świecie jest zły! - prof. Robert Gwiazdowski
    https://www.youtube.com/watch?v=DZ6QjcGd4KY

    ... i jeżeli jego myśl jakoś się nie przebije i Korwin nie zdobędzie władzy
    absolutnej w ciągu 10-iu najbliższych lat, to jesteśmy skazani na demokrację czyli na
    bankructwo systemu, spowodowane demgraficznymi skutkami katastrofalnej polityki
    ekonomicznej. Właściewie to na dizeń dzisiejszy jużmamy bankructwo systemu, bo długu
    publiczngo mamy tyle samo co Grecja, a to że u nas nie ma jeszcze dropdownu ,to
    zawdzięczamy miedzynarodówce lichwiarskiej, która z niewiadomego mi powodu jeszcze
    wykupuje nasz dług, a w Grecji (po katastrofie smoleńskiej) przestała.

    Endriu

  • 74. Data: 2015-08-17 12:29:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zglosiles taka propozycje?

    Swego czasu zlozylem doniesienie do prokuratury w sprawie dzialan ZDM
    (betonowe bariery na konczacych sie pasach ruchu). Prokuratura "nie
    dopatrzyla sie". Wytrwaly bylem, wiec sad odwolanie oddalil. Myslisz, ze
    bede teraz w kazdej sprawie kazdego znaku pisal na Berdyczow?. Mam co
    robic i wole dzialac w kierunku usuniecia przyczyny, niz skutkow.
    Jedynym efektem, byc moze moich dzialan, bylo pomalowanie tych barier
    odblaskowymi farbami. Od tego czasu o trupach nie slyszalem, a i nie
    specjalnie sie tym interesowalem, ja swoje zrobilem, cala
    odpowiedzialnosc po stronie ZDM, prokuratora i sadu, ktory nie zrobil
    nic aby zapobiec nieszczesciu mimo wiedzy. Ja sam raczej sie na cos
    takiego nie wladowalbym i tak.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 75. Data: 2015-08-17 13:12:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    Powitanko,
    >Dzieki wielkie, no to jest nadzieja, ze Starosta, lub SKO okaze sie
    >normalniejsze niz ten gosc zatrudniony w Policji.

    Powatpiewam troche.
    Odpowiedza, ze skoro dostali takie oficjalne pismo, to o tyle
    przekroczyles :-)

    Oczywiscie mozesz sie odwolac do SA ... za 2 lata bedzie wynik :-)

    Ale sprobowac mozna ...

    J.

  • 76. Data: 2015-08-17 16:13:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Aug 2015 09:47:51 +0200, Shrek

    > No nie zgłosiłem, nie mam czasu na naprawianie całego świata poprzez
    > bieganie na pocztę,

    Mailem się zgłasza, ja nawet formalnie nie piszę, ot jako zwykła
    informacja. Natomiast odpowiedzi dostaję już formalne, nie pocztą, też
    mailem. Ot skan pisma przysyłają.

    > żeby dostawać odpowiedzi w stylu "po przyjrzeniu się
    > projektowi organizacji ruchu, stwierdzamy, że znak stoi prawidłowo"

    Skąd wiesz co ci odpiszą, skoro nie zgłosiłeś TEGO przypadku.
    Masz kryształową kulę? :P

    > Udzielam się społecznie w innych tematach i po prostu mam ograniczony
    > czas na podejmowanie innych działań (zresztą z góry skazanych na
    > niepowodzenie).

    Jasne, parę godzin na pisanie na newsach masz...
    a nie masz na napisanie krótkiego maila. :P

    > A teraz jak ty wiesz i uważasz, że mało, to zgłosisz?

    Jak sprawdzę na własne oczy czy taki znak tam stoi, to zgłoszę.

    > Albo 50 w tunelu na Wisłostradzie - wszyscy wiedzą, że bez sensu I co -
    > fotoradar... Ciekawe co postawią jak już autostradę w tunel wepchną;)

    To niech ci wszyscy napiszą do ZDMu.

    > Ale akurat czemu się dziwisz? Miał pecha [...]

    Pecha to by miał gdyby nie wiedział, że za +50 zabierają prawko -- chociaż
    nie, to też nie pech. Pecha by miał, gdyby znaki stały w krzakach, wiatr je
    wyrwał i by ich nie widział.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 77. Data: 2015-08-17 16:23:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 16:13, Myjk wrote:

    > Jak sprawdzę na własne oczy czy taki znak tam stoi, to zgłoszę.

    Czyli nie zgłosisz... Tyle. Napisałeś się, bronisz urzędników z uporem
    wartym lepszej sprawy, a tak samo jak każdy inny nie zgłosisz. I masz
    pretensję, ze ja nie zgłosiłem.

    > Pecha to by miał gdyby nie wiedział, że za +50 zabierają prawko -- chociaż
    > nie, to też nie pech. Pecha by miał, gdyby znaki stały w krzakach, wiatr je
    > wyrwał i by ich nie widział.

    Pecha to ty masz, że nawet nie starasz się zrozumieć jak to działa. A
    działa prosto - dopóki prawdopodobieństwo zdarzenia jak opisane wynosi
    1/10000 to nie jest to nic innego jak pech. Niezależnie od tego, czy to
    co zrobił było rozsądne.

    Shrek.

  • 78. Data: 2015-08-17 16:55:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Aug 2015 16:23:06 +0200, Shrek

    > Czyli nie zgłosisz... Tyle.

    Nie umiesz czytać, albo co gorsza nie rozumiesz co się pisze. Tyle. Nie
    będę zgłaszał na podstawie fotki sprzed roku, bo nie lubię z siebie robić
    idioty w razie gdyby się okazało, ze ten znak już tam nie stoi. Jak tam
    wpadnę i potwierdzę na własne oczy, to dopiero zgłoszę.

    > a tak samo jak każdy inny nie zgłosisz.

    Weź sobie zreperuj swoją kryształową kulę.
    Ja w przeciwieństwie do ciebie, zgłaszam takie rzeczy.

    > I masz pretensję, ze ja nie zgłosiłem.

    Pretensję? Tylko wykazuję że potrafisz godziny spedzić na pieprzeniu na
    newsach (i pewnie innych forumach) o pechu, złym oznakowaniu, ale nie masz
    czasu uderzyć w punkt.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 79. Data: 2015-08-17 17:13:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.08.2015 o 10:57, Iguan_007 pisze:

    > O tym, ze w to Ty przekroczyles predkosc. I to znacznie.

    No i?
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 80. Data: 2015-08-17 17:28:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    >Jakos mi nie lezy ta aplikacja. Poza tym za duzo gadzetow
    >odwracajacych uwage.

    Taaa ... to teraz zobaczymy jak ci lezy 3 miesiace bez prawka :-)
    Za to pozniej bedziesz skoncentrowany.

> [...]
    >jasna) za bardzo rozprasza mimo wszystko. CB wystarcza, tylko trzeba
    >go uzywac kurde zawsze, a nie na nasluchu w nadziei, ze jak nie

    Albo profilaktycznie nie przekraczac o wiecej niz 45 :-)

    J.