  • 81. Data: 2015-08-17 17:52:33
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 16:55, Myjk wrote:

    > Nie umiesz czytać, albo co gorsza nie rozumiesz co się pisze. Tyle. Nie
    > będę zgłaszał na podstawie fotki sprzed roku, bo nie lubię z siebie robić
    > idioty w razie gdyby się okazało, ze ten znak już tam nie stoi. Jak tam
    > wpadnę i potwierdzę na własne oczy, to dopiero zgłoszę.

    > Weź sobie zreperuj swoją kryształową kulę.
    > Ja w przeciwieństwie do ciebie, zgłaszam takie rzeczy.

    A które konktetnie zgłosiłeś i co uzyskałeś?

    Shrek

  • 82. Data: 2015-08-17 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Natomiast ciekaw jestem jak by teraz starosta zareagowal na odwolanie
    > od decyzji z powodu tolerancji sprzetu ...

    A jakie to ma znaczenie?
    W 3 miesiace sad nie rozpatrzy a do tego czasu i tak trzeba czekac...
    Takie to mundre prawo...

  • 83. Data: 2015-08-17 19:04:43
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-08-17 10:13, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Moze by uzebral, ale raczej nie. On nie przekroczyl o 1 czy 11, on
    > przekroczyl o 51.
    > To sie policja chetnie pochwali "sukcesem" z czystym sumieniem.
    >
    > A w dodatku te nowoczesne lasery o moga miec jakas pamiec wynikow, okaze
    > taki dobre serce, a potem prokurator go posadzi, za falszowanie dokumentow.

    Tja, a na TVN-ie mowili, ze tym laserowym cudem mozna zmierzyc, ze
    budynek na ciebie galopuje np 30km/h. Wiec pamiec sobie moze byc a i tak
    nic z tego nie wynika.

    --
    mk4

  • 84. Data: 2015-08-17 19:11:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A jakie to ma znaczenie?
    >W 3 miesiace sad nie rozpatrzy a do tego czasu i tak trzeba czekac...
    >Takie to mundre prawo...

    Starosta to musi rozpatrzec w 2 tygodnie chyba ... no ale najprosciej
    mu rozpatrzec negatywnie, podstawe ma, nikt mu nic nie zrobi :-)

    A w Warszawie to ciagle HGW rzadzi, wyksztalcenie prawnicze ... no, to
    moze sie na tolerancjach znac, albo i nie moze :-)

    J.

  • 85. Data: 2015-08-17 19:13:25
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2015-08-17 o 16:13, Myjk pisze:> Mon, 17 Aug 2015 09:47:51 +0200,
    Shrek

    > Mailem się zgłasza, ja nawet formalnie nie piszę, ot jako zwykła
    > informacja. Natomiast odpowiedzi dostaję już formalne, nie pocztą, też
    > mailem. Ot skan pisma przysyłają.

    Ja zgłosiłem mailowo do ZDM żeby namalowali dwa pasy w dwóch kierunkach
    przed zjazdem na Wał Miedzeszyński przed spalonym mostem. Po miesiącu
    dostałem skan pisma że wysłali pismo do Galasa w moim imieniu. Po
    kolejnym miesiącu dostałem skan pisma od Galasa że wnioski bez adresu
    (zamieszkania) nie będą rozpatrywane :)
    Mimo wszystko domalowali te pasy dwa tygodnie później, ale nie wiem czy
    coś do tego się przyczyniłem :) W każdym razie tempo mają oszałamiające.
    Także pamiętajcie, podawać w mailu dane adresowe :)

  • 86. Data: 2015-08-18 10:47:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Aug 2015 17:52:33 +0200, Shrek

    > A które konktetnie zgłosiłeś i co uzyskałeś?

    Zgłaszam najczęściej to, co moim zdaniem najbardziej uprzykrza jazdę
    (często kompletnie blokując przejazd), czyli źle ustawioną lub źle
    działającą sygnalizację. Naprawiali, lub poprawiali na tyle, na ile im
    pozwalała ustawa. Zgłaszałem ograniczenie na Czecha (było do 60). Znieśli
    (choć dopiero po dostawieniu "barier"). Zgłaszałem konieczność dostawienia
    znaków (nie martw się, nie były to ograniczenia prędkości) i dostawili. :P

    Ty zgłosisz w końcu, skoro widzisz że jest źle, czy dalej będziesz tylko
    czekać aż samo się zrobi? Ja mogę zgłosić -- żaden to dla mnie problem,
    pewnie dwie minuty "roboty", mniej niż napisanie tego posta. Poproszę tylko
    aktualną fotkę jeśli tamtędy jeździsz, albo chociaż potwierdzenie, że
    takowy znak tam nadal stoi -- bo mnie tam od dawna nie ma i nie zapowiada
    się, abym tam miał się pojawić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 87. Data: 2015-08-18 10:55:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Aug 2015 19:13:25 +0200, spider

> [...]
    > coś do tego się przyczyniłem :) W każdym razie tempo mają oszałamiające.
    > Także pamiętajcie, podawać w mailu dane adresowe :)

    Mnie co prawda w paru przypadkach wcale nie odpisali (choć zrealizowali),
    dwa razy po prostu dzwonili (np. ostatnio w sprawie zgłoszenia
    zanieczyszczenia pasa drogowego żwirem przez ekipę koszącą trawę), że droga
    nie podlega ZDM tylko GDDKiA (sam się wahałem gdzie to zgłosić, bo chodziło
    o drogę dojazdową biegnącą wzdłuż Jerozolimskich w Opaczy) i tam przekazują
    moje zgłoszenie. Następnego dnia było sprzątnięte.

    Natomiast ZDM nigdy nie stwierdził, że nie rozpatrzą wniosku ze względu na
    brak danych danych zamieszkania (nigdy nie podaję). W piśmie zwrotnym po
    prostu jest imię i nazwisko, oraz e-mail.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 88. Data: 2015-08-18 11:17:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3 pasmowej drodze bez przejsc i skrzyzowan (Wybrzeze Gdanskie DC o
    > polnocy). Zmierzone laserem 111/60. Tak, w tym miejscu jest 60 (podobno).
    > Szukam i nie moge znalezc, jaka jest tolerancja pomiaru takim urzadzeniem.
    > Pan policjant twierdzi, ze nie ma, pomiar jest dokladny. Jest to zatem
    > jedyny przyrzad na swiecie, ktory jest tak dokladny, ze nie ma podanej
    > tolerancji. Tego nie ma nawet najdrozszy sprzet pomiarowy cokolwiek by
    > mierzyl. Miec a nie miec PJ dzieli w moim przypadku 1 km/h.
    > Nawet jakbym zaskarzyl mandat w sadzie, to czy cala zabawa nie bedzie

    Ile jechałeś według licznika/GPS?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 89. Data: 2015-08-18 14:40:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakie to ma znaczenie jak mu zmierzyli urządzeniem legalizowanym?

  • 90. Data: 2015-08-18 14:43:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tym bardziej - blad w instrukcji ma, urzad sprawdza czy sie granicach
    bledu miesci, no i skoro pokazal 111, to podstawy do zatrzymania PJ sa
    niepewne.

    J.