    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No i stracilem PJ
    Date: Mon, 17 Aug 2015 11:47:34 +0200

    > Alez jest, tylko glosuje na nia jakies 3% wyborcow. No moze teraz bedzie
    > z 5%.
    > I przy okazji z pewnoscia zboczencow nie promuje, wrecz przeciwnie.
    > Wiec nie znikaj owej partii.

    Problem tej parti polega na tym, że jej przywódca używa w stosunku co do feministek
    słów "feministka to nie kobieta". Lewicujące brzydkie niespełnione seksualnie
    wyborczynie typu Magdalena Środa za to go śmiertelnie nienawidzą. JKM nigdy nie
    zdobędzie większego poparcia bo stworzył sobie tymi słowami za dużo negatywnego
    elektoratu i tego już mu do końca nikt nie zapomni.

    Najgorsze jest to, że nie ma żadnej alternatywy dla postulatów JKM .....

    Generalnie - system podatkowy na całym świecie jest zły! - prof. Robert Gwiazdowski
    https://www.youtube.com/watch?v=DZ6QjcGd4KY

    ... i jeżeli jego myśl jakoś się nie przebije i Korwin nie zdobędzie władzy
    absolutnej w ciągu 10-iu najbliższych lat, to jesteśmy skazani na demokrację czyli na
    bankructwo systemu, spowodowane demgraficznymi skutkami katastrofalnej polityki
    ekonomicznej. Właściewie to na dizeń dzisiejszy jużmamy bankructwo systemu, bo długu
    publiczngo mamy tyle samo co Grecja, a to że u nas nie ma jeszcze dropdownu ,to
    zawdzięczamy miedzynarodówce lichwiarskiej, która z niewiadomego mi powodu jeszcze
    wykupuje nasz dług, a w Grecji (po katastrofie smoleńskiej) przestała.

    Endriu