  • 171. Data: 2015-09-10 10:46:49
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:c3g2vatleka0vpno69gng3naonergp3emn@4ax.
    com...
    Sun, 16 Aug 2015 14:08:10 +0200, w
    >Aktualnie na topie jest Rysiek :).

    To ma ciag dalszy - coraz mniej osob bedzie mialo CB.
    Choc tirmani to chyba jeszcze dlugo.

    >Yanosika mam, ale jest przygotowywany do deinstalacji, bo z każdą
    >kolejną
    >wersją chodzi coraz gorzej.

    >Yanosik jako nawigacja to raczej pomyłka.

    Hm, ja tam nie narzekam. Coraz czesciej daje mu poprowadzic.

    J.

  • 172. Data: 2015-09-10 16:56:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.09.2015 o 10:34, r...@k...pl pisze:

    > Aktualnie na topie jest Rysiek :).

    Tzn?

  • 173. Data: 2015-09-10 20:01:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-10 o 16:56, Cavallino pisze:

    > Tzn?

    Nie udawaj Kogutka ;)

    https://rysiekwidzimisie.pl/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 174. Data: 2015-09-10 20:49:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.09.2015 o 20:01, Adam pisze:

    > Nie udawaj Kogutka ;)

    Bez jaj, mam wbudowaną navi, do tego cb, więc chyba mogę nie być na
    bieżąco z jakimiś aplikacjami do tego samego celu?

  • 175. Data: 2015-09-10 23:56:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz sie odstosunkowac?