  • 1. Data: 2015-08-16 08:20:32
    Temat: No i stracilem PJ
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    ... przekraczajac predkosc o 51 km/h w terenie zabudowanym roslinnoscia
    na 3 pasmowej drodze bez przejsc i skrzyzowan (Wybrzeze Gdanskie DC o
    polnocy). Zmierzone laserem 111/60. Tak, w tym miejscu jest 60 (podobno).
    Szukam i nie moge znalezc, jaka jest tolerancja pomiaru takim
    urzadzeniem. Pan policjant twierdzi, ze nie ma, pomiar jest dokladny.
    Jest to zatem jedyny przyrzad na swiecie, ktory jest tak dokladny, ze
    nie ma podanej tolerancji. Tego nie ma nawet najdrozszy sprzet pomiarowy
    cokolwiek by mierzyl. Miec a nie miec PJ dzieli w moim przypadku 1 km/h.
    Nawet jakbym zaskarzyl mandat w sadzie, to czy cala zabawa nie bedzie
    trwac dluzej niz 3 miesiace?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2015-08-16 08:42:47
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 16.08.2015 o 08:20, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > w terenie zabudowanym roslinnoscia na 3 pasmowej drodze bez przejsc i
    > skrzyzowan (Wybrzeze Gdanskie DC o polnocy

    Ooo, panie, toż to centrum miasta (świeżo otwarte bulwary, fontanny) i
    wczesna pora nocy weekendowej. I przy okazji pokazujesz, czemu spotyka
    się świeże równiutkie asfalty poprzecinane garbami.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2015-08-16 09:09:42
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    W dniu 2015-08-16 o 08:20, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    pokaż miejsce na mapie...

  • 4. Data: 2015-08-16 10:15:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-16 o 09:09, Jan Niezbędnik pisze:

    > pokaż miejsce na mapie...

    To tam gdzie Frog szalał. Często tam widuję amatorów rozpędzania się.
    Przejść może na danym fragmencie nie było (ogólnie to tam są i
    przejścia, i skrzyżowania, i przystanki przy ulicy, więc to nie jest
    jakaś autostrada odseparowana od wszystkiego).

    Poza tym to żadna przyjemność na przykład jechać na rowerze i być
    wyprzedzanym przez takiego "111".

    Parę lat temu w nocy na Wale Miedzeszyńskim (też 3 pasy i "panie tu nic
    nie ma") jechaliśmy grupą kilkudziesięciu osób na rowerach i oczywiście
    jakiś myślący inaczej "jadący szybko a bezpiecznie" musiał trafić w
    jednego z nas i przy okazji w inny samochód :(

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-08-16 11:39:15
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > pokaż miejsce na mapie...

    https://www.google.pl/maps/@52.3013729,20.949131,19z
    ?hl=pl
    Nie wiem, czy dobrze to widac. Zaraz za mostem Polnocnym jest slynne
    zwezenie, tzn znikajacy srodkowy pas z wielkimi widocznymi z daleka
    swiatlami ostrzegajacymi o tym unikalnym w skali swiatowej rozwiazaniu.
    Kawalek dalej jest zatoczka, no i tam mnie upolowali. Nie zapytalem na
    CB wyjezdzajac z Lomianek, no i kara mnie za to spotkala.
    Czy to mozliwe, zeby lidar mial taka dokladnosc? bo poczytalem co nieco
    i pomiaru z reki nie da sie zrobic z taka wiarygodnoscia z 500m.
    Moze to blad, ze przyjalem mandat, sam juz nie wiem, choc przynajmniej
    jest tam napisane to 51.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2015-08-16 11:49:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.08.2015 o 11:39, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Moze to blad, ze przyjalem mandat, sam juz nie wiem, choc przynajmniej
    > jest tam napisane to 51.

    Ciekawe jak skuteczne są te porady:
    http://anuluj-mandat.pl/blog/post/jak-sie-bronic-sku
    tecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiace

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2015-08-16 12:00:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 16 Aug 2015 08:20:32 +0200, Pawel "O'Pajak"

    https://goo.gl/maps/4347j <- To jeszcze stoi?

    > Nie zapytalem na CB wyjezdzajac z Lomianek,
    > no i kara mnie za to spotkala.

    Kara to spotkała za złamanie przepisu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2015-08-16 12:25:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    Trzabyło nie mieć przy sobie PJ.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-08-16 12:38:43
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 16.08.2015 o 11:49, Czarek pisze:

    > Ciekawe jak skuteczne są te porady:
    > http://anuluj-mandat.pl/blog/post/jak-sie-bronic-sku
    tecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiace

    Gosc bredzi przez wiekszosc czasu.

  • 10. Data: 2015-08-16 12:40:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.08.2015 o 12:38, neoniusz pisze:

    tecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiace

    > Gosc bredzi przez wiekszosc czasu.

    Jakieś argumenty? Bez nich to Ty bredzisz.

    --
    Czarek