  • 61. Data: 2015-08-17 08:04:45
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 07:19, Marcin N wrote:

    > 110 km/h w miejscu, gdzie dopuszczone jest 60. Faktycznie - głupota.
    > Tylko czemu żałujesz "ofiarę"?

    Tak po ludzku. I dlatego, że ograniczenie trochę na wyrost. Zresztą
    spójrz kawałek obok, w tym samym miejscu:

    https://www.google.pl/maps/@52.3022301,20.9428033,3a
    ,75y,67.22h,83.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1seCfIpRAHLgE58
    pecpe_5Cw!2e0!7i13312!8i6656

    Widzisz ten zakręt śmierci? Z tego samego miejsca co go ustrzelili mogli
    ustrzelić kogoś jadącego 91 na rozbiegówce. To życzę ci powodzenia we
    włączaniu się do ruchu jak do połowy rozbiegówki jest ta 40.

    A to widziałeś?

    https://www.google.pl/maps/@52.2676505,20.8778069,3a
    ,75y,124.29h,87.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X
    2aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656

    Po prostu życie nie jest czarnobiałe. Miał chłopak pecha i tyle. I tak
    będę uważał, dopóki będą zabierać prawko za prędkość, a za wyprzedzanie
    na pasach nie. Po prostu system gdzie za prędkość jest mniejsza kara niż
    za rzeczywiste spowodowanie kolizji czy zachowania podpadające pod
    usiłowanie zabójstwa jest słaby. I tyle.

    Shrek

  • 62. Data: 2015-08-17 08:34:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Aug 2015 06:19:45 +0200, Shrek

    > A zrób. Partia kierowców to mrzonka.

    Oczywiście. Większość ludzi chce ograniczeń.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2015-08-17 09:11:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Aug 2015 08:04:45 +0200, Shrek

> [...]
    > ustrzelić kogoś jadącego 91 na rozbiegówce. To życzę ci powodzenia we
    > włączaniu się do ruchu jak do połowy rozbiegówki jest ta 40.

    No dobrze, uważasz że to za mało. Ja też. Zgłosiłeś żeby uzasadnili i ew.
    zmienili? Czy Pajak zgłosił, żeby zmienili ograniczenie na zwężce na której
    go dziabnęli? Jestem na 99% pewien, że nie (bo przecież to głupi galas SAM
    powinien to zrobić).

    > A to widziałeś?
    > https://www.google.pl/maps/@52.2676505,20.8778069 [...]

    BTW Da się zaptaszyć żeby robił krótkie linki i to samo wychodzi tak:
    https://goo.gl/maps/NTiL0 ;)

    A tutaj, cóż, Warszawa, obszar w całości "zabudowany", to i stosowny znak
    musi stać. Stoi też znak "zwierzęta", a za trochę przejście dla pieszych,
    ścieżka rowerowa -- dlatego pewnie prędkość nie jest podniesiona (gdyby
    była podniesiona na te 50m, to pewnie by ktoś zaczął jęczeć, że za dużo
    znaków stawiają).

    > Miał chłopak pecha i tyle.

    Ja tam widzę, że koleś jest niereformowalny. Szuka wymówek wszędzie, tylko
    nie w sobie (no, poza tym że nie użył narzędzia, które pozwoliłoby mu
    uniknąć SAMEJ kontroli).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2015-08-17 09:42:23
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 17.08.2015 o 06:18, Shrek pisze:
    > Najczęściej zgłaszają to jako zatrzymany pojazd. Można wyłaczyć to
    > ostrzeżenie w opcjach, bo na tej samej wisłostradzie jakieś debile
    > zgłaszają "zatrzymane pojazdy" w... zatoczkach do tego przeznaczonych.

    Albo "roboty drogowe" dla każdej kupki piasku na poboczu. Wracałem
    wczoraj i między Łomiankami a trasą AK było ze cztery czy pięć "robót" -
    oczywiście żadnego robotnika nie widziałem.

    --
    Alf/red/

  • 65. Data: 2015-08-17 09:47:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 09:11, Myjk wrote:

> [...]
    > go dziabnęli? Jestem na 99% pewien, że nie (bo przecież to głupi galas SAM

    No nie zgłosiłem, nie mam czasu na naprawianie całego świata poprzez
    bieganie na pocztę, żeby dostawać odpowiedzi w stylu "po przyjrzeniu się
    projektowi organizacji ruchu, stwierdzamy, że znak stoi prawidłowo"
    Udzielam się społecznie w innych tematach i po prostu mam ograniczony
    czas na podejmowanie innych działań (zresztą z góry skazanych na
    niepowodzenie). A teraz jak ty wiesz i uważasz, że mało, to zgłosisz?
    Albo 50 w tunelu na Wisłostradzie - wszyscy wiedzą, że bez sensu I co -
    fotoradar... Ciekawe co postawią jak już autostradę w tunel wepchną;)

    > BTW Da się zaptaszyć żeby robił krótkie linki i to samo wychodzi tak:
    > https://goo.gl/maps/NTiL0 ;)
    >
    > A tutaj, cóż, Warszawa, obszar w całości "zabudowany", to i stosowny znak
    > musi stać.

    Nie - Warszawa, to jedno, teren zabudowany to drugie. Po to są białe i
    zielone tablice. Przykład jak je stosować jest na POW.

> [...]
    > ścieżka rowerowa -- dlatego pewnie prędkość nie jest podniesiona (gdyby
    > była podniesiona na te 50m, to pewnie by ktoś zaczął jęczeć, że za dużo

    Zwierzęta w rezerwacie przyrody to jedno, teren zabudowany to drugie.
    Dlatego są do tego odpowiednie znaki. Podobnie jak do przejść dla
    pieszych i przejazdów rowerowych. I _może_ nie byłoby problemów, gdyby
    nie to, że ten "teren zabudowany leśny" nie kończy się za 100 metrów, a
    za 2,5 km. Przewiduję, że ktoś tam straci niedługo prawko - normalnie
    powinno być 90 więc do stówki niedaleko, a tu zonk...

    > Ja tam widzę, że koleś jest niereformowalny. Szuka wymówek wszędzie, tylko
    > nie w sobie (no, poza tym że nie użył narzędzia, które pozwoliłoby mu
    > uniknąć SAMEJ kontroli).

    Ale akurat czemu się dziwisz? Miał pecha (bo tak miał pecha - tak to
    będzie traktowane dopóki skuteczność karania będzie na poziomie 1/1000,
    a policja będzie rozliczana ze statystyki - wtedy taki przypadek to po
    prostu pech - jechał jak wszyscy, ale miał pecha, bo znalazł się w złym
    miejscu i złym czasie), to kombinuje jak tu efekt pecha zmniejszyć. I
    tyle. Po prostu sam system jest z gruntu zły (karanie za prędkość, gdy
    znacznie poważniejsze wykroczenia, nawet jeśli zostaną ujawnione są
    karane znacznie niżej i to dość losowo). To sprawia, że w zasadzie taki
    przypadek traktuje się na równi z pechem polegającym na ty, że cię zbóje
    przydrożne napadły. Zauważ, że jakby zamiast dać się ustrzelić
    przypieprzył w kogoś, to w najgorszym wypadku dostałby pewni 500PLN i
    kilka punktów. Jest tu zakłócona proporcjonalność winy do kary, w
    związku z tym z zasady o sprawiedliwości mowy z zasady być nie może. A
    skoro nie sprawiedliwość... to po prostu pech.

    Shrek.

  • 66. Data: 2015-08-17 09:53:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 08:34, Myjk wrote:

    > Oczywiście. Większość ludzi chce ograniczeń.

    Nie. Większość nie bardzo chce, a większość z pozostałej mniejszości ma
    to w dupie. Natomiast pomysł "partii kierowców" jest równie dobry jak
    partii dajmy na to ludzi grilujących w weekendy. Nic ich poza tym jednym
    faktem nie łączy. Albo pomysł partii Kukiza "ludzi wkurwionych na
    polityków". I co? I sam został politykiem i wiele wskazuje że będzie
    drugim solistą po Michaleu Jacksonie, który się rozpadł.

    Shrek.

  • 67. Data: 2015-08-17 10:13:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Albo nawija makaron na uszy albo było więcej i policjant obniżył o
    >tolerancję a i tak wyszło 51 więcej.
    >Pewno jak by się popłakal to by użebrał 49 ale jak znam życie to
    >zacząl się mądrować i gadać o tolerancji.
    >To mu pokazali miejsce w szeregu.

    Moze by uzebral, ale raczej nie. On nie przekroczyl o 1 czy 11, on
    przekroczyl o 51.
    To sie policja chetnie pochwali "sukcesem" z czystym sumieniem.

    A w dodatku te nowoczesne lasery o moga miec jakas pamiec wynikow,
    okaze taki dobre serce, a potem prokurator go posadzi, za falszowanie
    dokumentow.

    Natomiast ciekaw jestem jak by teraz starosta zareagowal na odwolanie
    od decyzji z powodu tolerancji sprzetu ...

    J.

  • 68. Data: 2015-08-17 10:36:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, August 17, 2015, 1:24:02 AM, you wrote:

    > Ale jak rzucalem odezwe zeby partie zalozyc, to nawet nie
    > odpowiedzieliscie "zrob to sam" :-P

    Ja mówiłem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 69. Data: 2015-08-17 10:39:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > O yanosiku

    Jakos mi nie lezy ta aplikacja. Poza tym za duzo gadzetow odwracajacych
    uwage. Nawet nie gadam przez tel. w czasie jazdy (glosno mowiacy rzecz
    jasna) za bardzo rozprasza mimo wszystko. CB wystarcza, tylko trzeba go
    uzywac kurde zawsze, a nie na nasluchu w nadziei, ze jak nie mowia, to
    nie ma.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 70. Data: 2015-08-17 10:41:21
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ultralyte ma dokładność pomiaru prędkości +-2km/h.

    Dzieki wielkie, no to jest nadzieja, ze Starosta, lub SKO okaze sie
    normalniejsze niz ten gosc zatrudniony w Policji.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa