  • 141. Data: 2015-08-25 19:43:29
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    spierdalaj kretynie.

  • 142. Data: 2015-08-25 20:39:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > spierdalaj kretynie.

    No i znowu słoma z butów dziadowi wychodzi.

    --
    Liwiusz

  • 143. Data: 2015-08-25 20:49:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z góry i pod górę
    Cztery szkapy ciągną furę
    Kurwa z tyłu, alfons w przedzie
    A na koźle Liwiusz jedzie.
    Chciałeś kulturalonie to masz. Teraz możesz popracować nad tym co artysta chciał
    powiedzieć.

  • 144. Data: 2015-08-25 20:55:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > spierdalaj kretynie.

    dziękuję, że przyznajesz, że nie masz pojęcia o czym piszesz :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 145. Data: 2015-08-25 21:00:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > A na koźle Liwiusz jedzie.
    > Chciałeś kulturalonie to masz. Teraz możesz popracować nad tym co artysta chciał

    Czy możesz takie wierszyki uskuteczniać swoim wnukom, a nie normalnym
    ludziom truć życie swoim debilizmem?

    --
    Liwiusz

  • 146. Data: 2015-08-25 21:43:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam pojęcie. Chcialbym żebyś udał się w pizdu. Niedorozwój II stopnia jesteś że nie
    rozumiesz.

  • 147. Data: 2015-08-25 21:54:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak uważasz siebie za normalnego to ujmij trochę, masz z czego.

  • 148. Data: 2015-08-25 22:23:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Mam pojęcie. Chcialbym żebyś udał się w pizdu. Niedorozwój II stopnia jesteś że nie
    rozumiesz.

    maż się dalej, maż

  • 149. Data: 2015-08-26 06:46:51
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Jak ten drugi może poświadczyć coś czegocnie widział??? Widział kolegę, który miał
    przy oku urządzenie. Nawet jakby stał tuż za nim i trzymał głowę obok to nie ma on
    pojęcia do czego konkretnie on strzela. Ruch urządzenia o milimetr powoduje
    odchylenie wiązki na obdzarze 300-400m o kilkanaście/kilkadziesiąt cm.

  • 150. Data: 2015-08-26 09:28:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Konfabulator" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > to nie ma on pojęcia do czego konkretnie on strzela. Ruch urządzenia o
    > milimetr powoduje odchylenie wiązki na obdzarze 300-400m o

    Wystarczy że poświadczy że w tym momencie to był jedyny pojazd na drodze. A
    jak nie masz rejestratora to stanu faktycznego nie udowodnisz liczy sięjego
    zeznanie.

    Pozdrawiam
    Ergie