  • 131. Data: 2015-08-22 10:02:35
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-16 10:15, Liwiusz wrote:

    > To tam gdzie Frog szalał. Często tam widuję amatorów rozpędzania się.
    > Przejść może na danym fragmencie nie było (ogólnie to tam są i
    > przejścia, i skrzyżowania, i przystanki przy ulicy, więc to nie jest
    > jakaś autostrada odseparowana od wszystkiego).
    >
    > Poza tym to żadna przyjemność na przykład jechać na rowerze i być
    > wyprzedzanym przez takiego "111".

    Akurat wychodzi, że to kawałek jak najbardziej "autostradowy".
    Odseparowany nawet od lasu estakadą. Warto zauważyć, że nie powinien byc
    on oznakowany jako obszar zabudowany. Owszem - kiedyś bez sensu
    specjalnego było go zdejmować przed i ponownie stawiać na wysokości
    Gwiażdzistej, bo wystarczyło podnieść prędkość do 80 i w zasadzie bez
    różnicy. Ale teraz prawo się trochę zmieniło a ten przykład jest
    dobitnym dowodem, że policji nie zależy ani na bezpieczeństwie, ani na
    duchu prawa, a po prostu na statystykach. Więc tak po ludzku to Pająkowi
    należy się 500 PLN plus 10 punktów, ale ustawianie się i zabieranie
    prawka powołując się na obszar zabudowany jest po prostu nadużywaniem
    prawa. I tak to potem jest, że mało kto policję szanuje...

    Co do rowerzystów, to wydaje mi się, że kiedyś był zakaz, obecnie też
    teoretycznie w tym miejscu nie wolno (scieżka obok). Zresztą prawdę
    mówiąc 80 czy 111 to w zasadzie dla wyprzedzanego bez różnicy.

    Shrek.

  • 132. Data: 2015-08-23 20:39:40
    Temat: No i stracilem PJ
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Upłynął tydzień jak nie masz PJ. Opisał byś swoje wrażenia z nieposiadania tego
    niezwykle użytecznego dokumentu. Korzystasz z komunikacji zbiorowej czy jakoś inaczej
    dajesz sobie radę z przemieszczaniem? Poprawił się komfort Twojego życia? Masz już
    jakieś inne doświadczenia i przemyślenia związane z brakiem PJ?

  • 133. Data: 2015-08-23 23:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przemieszczaniem? Poprawił się komfort Twojego życia? Masz już jakieś
    > inne doświadczenia i przemyślenia związane z brakiem PJ?

    A ty znowu bez "Re" w temacie... :)
    Niereformowalny...

  • 134. Data: 2015-08-24 23:10:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > A w dodatku te nowoczesne lasery o moga miec jakas pamiec wynikow,
    > okaze taki dobre serce, a potem prokurator go posadzi, za falszowanie
    > dokumentow.

    a mają identyfikację mierzonego pojazdu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 135. Data: 2015-08-25 00:15:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mają pod postacią dwóch funkcjonariuszy długopisu i kapownika.

  • 136. Data: 2015-08-25 06:53:49
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    I skąd ten drugi, który siedzi w radiowozie i żre salceson wie do czego strzelał ten
    pierwszy laserem? Bo jedyna rozsądna odpowiedź jest taka, że kolega mu tak
    powiedział, a wartość dowodowa tego wynosi całe okrągłe zero.

  • 137. Data: 2015-08-25 18:16:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Mają pod postacią dwóch funkcjonariuszy długopisu i kapownika.

    czyli urządzenie z którego korzystają jest niezgodne z rozporządzenim
    Ministra transportu. Wobec czego nie może być uzywane do kontroli
    prędkości na drodze.

  • 138. Data: 2015-08-25 18:26:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > W dniu 2015-08-16 o 11:39, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Nie zapytalem na
    >
    > Tak OT.
    > Widząc jak spisuje się Yanosik czy warto jeszcze kupować CB?
    > Aplikacja się rozwija. Wczoraj zauważyłem nawet wyświetlanie pasów ruchu.

    > PS. Here ostrzega o aktualnej dozwolonej prędkości.
    > Niestety nie jest w tym dokładna/aktualna.

    yansi i Here korzystają z OpenStreetMap.
    Dokładność ograniczeń jest taka jak dane wprowadzone na OSM

    > Czy inne nawigacje (płatne?) mają taką funkcjonalność dobrze działającą?

    nie

  • 139. Data: 2015-08-25 19:21:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do prędkości mają maszynkę. Oni są do poświadczenia że to ten jechał a nie inny. Nie
    o pomiar chodziło a rejestrację zdarzenia. Kodak powiedział że do zrobienia zdjęcia
    nie jest potrzebny aparat, aparat fotograficzny je tylko utrwala. W kapowinku
    długopisem też się utrwala zdarzenia. Jak widzisz do utrwalania kapownik idealnie się
    nadaje. Na dodatek musi być legalny skoro każdy niebieski utrwalacz go ma.

  • 140. Data: 2015-08-25 19:38:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    nadaje. Na dodatek musi być legalny skoro każdy niebieski utrwalacz go ma.

    i znowu pieprzysz bez znajomości przepisów. Doucz się.