  • 91. Data: 2015-08-18 15:29:05
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-18 10:47, Myjk wrote:

    > Zgłaszam najczęściej to, co moim zdaniem najbardziej uprzykrza jazdę
    > (często kompletnie blokując przejazd), czyli źle ustawioną lub źle
    > działającą sygnalizację. Naprawiali, lub poprawiali na tyle, na ile im
    > pozwalała ustawa. Zgłaszałem ograniczenie na Czecha (było do 60). Znieśli
    > (choć dopiero po dostawieniu "barier"). Zgłaszałem konieczność dostawienia
    > znaków (nie martw się, nie były to ograniczenia prędkości) i dostawili. :P
    >
    > Ty zgłosisz w końcu, skoro widzisz że jest źle, czy dalej będziesz tylko
    > czekać aż samo się zrobi?

    Będę czekał aż samo się zrobi. Powody wyjaśniłem już wcześniej. NIe mam
    czasu zbawiać świata, zajmuję się społecznie znacznie bardziej
    produktywnymi tematami, co nie zabrania mi oceny stanu istniejącego.

    Tydzień temu stał.

    Shrek.

  • 92. Data: 2015-08-18 16:30:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    A jakie to ma znaczenie jak mu zmierzyli urządzeniem legalizowanym?

    Pytam z ciekawości. Jeśli miał na liczniku 100, to jest ewidentny błąd
    pomiaru i powinien walczyć.
    Jeśli miał 120, to i tak mu zaniżyli.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 93. Data: 2015-08-18 16:32:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-18 16:30, yabba wrote:

    > Pytam z ciekawości. Jeśli miał na liczniku 100, to jest ewidentny błąd
    > pomiaru i powinien walczyć.
    > Jeśli miał 120, to i tak mu zaniżyli.

    Myślisz, że on nie miał nic lepszego do roboty niż lampienie się w
    wyświetlacz od GPSa, którego zapewne nie włączył?

    Shrek.

  • 94. Data: 2015-08-18 17:58:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Myślisz, że on nie miał nic lepszego do roboty niż lampienie się w
    > wyświetlacz od GPSa, którego zapewne nie włączył?

    Mam nadzieję, że od czasu do czasu lampił się na prędkościomierz - kazdy
    kierowca samochodu tak chyba czyni.
    Mógl też chwilę wczesniej popatrzeć się na GPS.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 95. Data: 2015-08-18 18:08:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Licznik się nie liczy bo to z załozenia zawsze miał być wskaźnik. Obstawiam że w tym
    przypadku 111 jest po odjęciu tolerancji. Czy jak byś był polcjantem to byś ryzykował
    opierdol że coś niezgodnie z przepisami zrobiłeś? Takie nie odjęcie tolerancji w
    sprawie o czasowy zakaz jazdy może skutkować sprawą w sądzie. Sąd z urzędu musi odjąć
    toleancję i jak mu wyjdzie mniej niż było wymagane to policjanata za to później nie
    pochwalą.

  • 96. Data: 2015-08-18 18:09:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-18 17:58, yabba wrote:

    > Mam nadzieję, że od czasu do czasu lampił się na prędkościomierz - kazdy
    > kierowca samochodu tak chyba czyni.

    Ja raczej rzadziej niż co powiedzmy 30 sekund.

    > Mógl też chwilę wczesniej popatrzeć się na GPS.

    Po pierwsze dokładność pomiaru "chwilę wcześniej" ma się nijak do
    dokładności pomiaru lidarem. Po drugie on jest chyba z Warszawy więc na
    chucka mu GPS na Wisłostradzie, skoro Yanosika nie używa?

    Shrek.

  • 97. Data: 2015-08-18 18:56:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    ---
    Pierdoły do kwadratu :-)

    Policjant niczym nie ryzykuje podając pomiar. Również sąd nie musi
    uwzględniać tolerancji. Ale jak się ktoś na nią powoła i biegłego zażąda to
    raczej zostanie uznana.

  • 98. Data: 2015-08-18 19:47:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stoimy po przeciwnych stronach barykady. Ty stoisz po stronie pierdolniętych co sobie
    zinterpretują że jak teren zabudowany lasem to go ograniczenia nie dotyczą. A ja po
    stronie tych normalnych co chcą bezpiecznie do domu wrócić. Dobre jest to że
    pierdolnięci są przeznaczeni do odstrzelenia bo akurat tej bitwy wygrać nie mogą.
    Nikt nie lubi jak mu obrożę zaciskaja. Ale jak by w Polsce były rocznie dwa wypadki
    śmiertelne, 10 takich że ktoś by w szpitalu wylądował i 3000 stłuczek, rocznie
    oczywiście. To by żadnych ograniczeń prędkości nie było.

  • 99. Data: 2015-08-18 20:20:05
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 16 Aug 2015 17:30:45 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Jeśli znasz błędy, to dlaczego ich nie zgłaszasz?

    W miplo czy targeo? Bo AM do końca sama nie wie jak trzeba zgłaszać
    błędy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 100. Data: 2015-08-19 00:36:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Mam nadzieję, że od czasu do czasu lampił się na prędkościomierz - kazdy
    > kierowca samochodu tak chyba czyni.

    Od czasu do czasu tak. Jak czesto, to nie wiem, moze kiedys z ciekawosci
    sie nagram i sprawdze. Czesciej chyba zerkam na chwilowe zuzycie -
    jestem zafascynowany jak duzo mozna paliwka mniej spalic stosujac
    odpowiednia technike i to wcale nie wlekac sie na V.
    Ale generalnie patrze na droge, zwlaszcza jak jade 30m/s, radio/CB i
    wszystko inne obsluguje metoda Macayeva, nie odbieram i nie dzwonie w
    samochodzie pomimo trybu glosnomowiacego, nie patrze na
    rozmowce-pasazera (jak w amerykanskich filmach;-))

    > Mógl też chwilę wczesniej popatrzeć się na GPS.

    GPSa instaluje, jak jade w nieznane mi rejony, trasa Julianow-Lomianki
    jest prosta i dobrze mi znana. No, moze nie za dobrze, skoro nie
    zauwazylem 60 postawionego od czapy, co powinno mi dac do myslenia.
    Anyway, musialbym miec wlaczone zapisywanie sladu, albo kamerke z taka
    funkcja. Narazie nie bede jednak inwestowal w stojacy samochod.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa