  • 21. Data: 2010-02-08 15:56:17
    Temat: Re: No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 15:03:29 +0100, Cavallino napisał(a):

    > O opcjach nie ma co gadać - w standardzie skóry nie ma.
    > Welur był std w 146 - czy później się to chociaż powtórzyło?

    Tak, domyślnie jest welur, ale dobrej jakości. Za niewielką dopłatą
    Alfatex - taki ichni wynalazek, mechaty miękki materiał. Później to już
    wiadomo - tylko skóra.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-02-08 16:04:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Tak, domyślnie jest welur, ale dobrej jakości.

    To i tak już plus.
    W Ceed też siedzę na czymś takim, worek na ziemniaki którym fotele oblekło
    Renault w Megane, czy Fiat w Punto wspominam z obrzydzeniem.

  • 23. Data: 2010-02-08 17:12:34
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-08 14:24, Cavallino pisze:

    > Nie, to kwesta faktów.
    > Gust może decydować tylko o tym czy efekt jest paskudny, czy nie, reszta
    > się nie zmienia.

    W sumie to cholera wie o którym modelu piszesz i o czym dokładnie.

    > Negat wobec poprzedniego stwierdzenia.

    I znowu zależy co z czym porównujesz. To samo można napisać o każdej
    marce i każdym modelu.

    > Widać nie siedziałeś we wcześniejszych Fiatach. ;-)
    > Ale co designu się zgadzam.
    > Pasował chyba tylko germanofilom, ale dla nich sama myśl o kupnie Fiata
    > była absurdalna.
    > Tak więc - to był samochód dla którego grupa docelowa na świecie nie
    > istniała.

    Na pewno nie pasował, fanom star treka. Tylko ciągle nie wiadomo co z
    czym i do czego porównujesz. Jeśli na co dzień chodzisz w różowych
    spodniach, niebieskich butach, pomarańczowej koszuli bez jednego rękawa,
    to fakt, coś co ma wyważony kształt może być zbyt proste, banalne i
    nudne. Całe szczęście koreańska motoryzacja ma trochę ciekawych
    projektów, które mogą przypaść Ci do "gustu".

    A.

  • 24. Data: 2010-02-08 19:20:58
    Od: amos <g...@g...com>

    On 8 Lut, 12:27, krzysiek82 <k...@p...pl> wrote:
    > Po przesiadce z punto po prostu rozwaliła mnie jakość wykonania na plus
    > oczywiście.

    Hehe i pomyslec, ze SAABnieci uwazaja ze jest to bodaj najgorzej
    wykonczone auto ;)

    Jak to punkt siedzenia wplywa na nasz punkt siedzenia.

    --
    amos

  • 25. Data: 2010-02-08 21:01:27
    Od: amos <g...@g...com>

    On 8 Lut, 19:20, amos <g...@g...com> wrote:

    > Jak to punkt siedzenia wplywa na nasz punkt siedzenia.

    ups poprawka, mialo byc: na punkt widzenia.

    --
    amos

  • 26. Data: 2010-02-08 21:11:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Autko kupiłem okazyjnie z dwumasą do wymiany i sprzęgłem.

    Nie zapomnij kupić zapasowego silnika i trzymać w garażu. Chociaż może
    ten od kropki będzie pasował?

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-02-09 08:29:28
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

> [...]
    > W Ceed też siedzę na czymś takim, worek na ziemniaki którym fotele oblekło
    > Renault w Megane, czy Fiat w Punto wspominam z obrzydzeniem.

    a czy przypadkiem alfa nie byla kilka % drozsza od fiacika ? :) Choc nie
    pamietam nowych cen prosto od producenta :]

  • 28. Data: 2010-02-09 09:49:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

    Teraz jest, ale gdy miałem 146 to kosztowała praktycznie tyle samo co
    analogiczny Fiat.
    No i ja o tym przecież mówiłem - coś za coś.

  • 29. Data: 2010-02-09 11:31:18
    Od: szymo <s...@w...pl>

    krzysiek82 pisze:
    > Auto bardzo fajne,

    TY CHYBA CHŁOPIE NIE WIESZ CO MÓWISZ KPISZ CHYBA! -jasne jak ono jest
    bardzo fajne to chyba ślepy jesteś - ono jest zajebiste :) co do niego
    wsiądę to wpadam w kompleksy wracając do mojego opla :(

    > jak ktoś by się zastanawiał i wahał to szczerze
    > polecam już chociaż dla samego wyglądu.

    Moja małżonka się waha zupełnie nie wiem dlaczego chyba znowu chodzi o
    kasę :(

  • 30. Data: 2010-02-09 11:39:35
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    szymo pisze:
    > TY CHYBA CHŁOPIE NIE WIESZ CO MÓWISZ KPISZ CHYBA! -jasne jak ono jest
    > bardzo fajne to chyba ślepy jesteś - ono jest zajebiste :)

    Wczoraj sobie siedziałem w moim saabie bo małej awanturce z żoną i
    powiem szczerze mógłbym tam spać w nim nawet. Do tego stopnia mi się
    podoba, że będę go używał tylko na dalsze wyjazdy na dobrych drogach ;D
    Już się nie mogę doczekać wiosny będzie cieplej to się przy aucie
    popracuje, teraz tylko formalności rejestracyjne :/

    --
    krzysiek82