  • 31. Data: 2010-02-09 12:21:05
    Temat: Re: No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "szymo"

    > TY CHYBA CHŁOPIE NIE WIESZ CO MÓWISZ KPISZ CHYBA! -jasne jak ono
    > jest bardzo fajne to chyba ślepy jesteś - ono jest zajebiste :) co
    > do niego wsiądę to wpadam w kompleksy wracając do mojego opla :(

    A to dobre jest to co piszesz, bardzo dobre, zważywszy, że saab i
    vectra to to samo auto, a i jeszcze croma, no ale przecież czymś
    musisz wyleczyć kompleksy :)

  • 32. Data: 2010-02-09 12:27:19
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    jak widac nie to samo, wspolna jest tylko platforma

    pIOTER

  • 33. Data: 2010-02-09 13:41:54
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-09 11:39, krzysiek82 wrote:

    > Wczoraj sobie siedziałem w moim saabie bo małej awanturce z żoną

    Jak widac, zona jeszcze rokuje. Kwestia czasu jest, jak sasiad, jej
    kolega z pracy, sie nia zaopiekuje. Co mnie cieszy, przynajmniej kobieta
    bedzie miala cos z zycia.

    > powiem szczerze mógłbym tam spać w nim nawet. Do tego stopnia mi się
    > podoba, że będę go używał tylko na dalsze wyjazdy na dobrych drogach ;D

    Kolderka przykryj, opony wypastuj, 12 warstw wosku naloz i obowiazkowo
    rejestrator.

    PS. Nie zapomnij odsolic podwozia i o silniku na zapas pomysl :)

  • 34. Data: 2010-02-09 14:34:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Jak widac, zona jeszcze rokuje. Kwestia czasu jest, jak sasiad, jej
    > kolega z pracy, sie nia zaopiekuje. Co mnie cieszy, przynajmniej kobieta
    > bedzie miala cos z zycia.

    to się wysilił ;D

    > Kolderka przykryj, opony wypastuj, 12 warstw wosku naloz i obowiazkowo
    > rejestrator.

    Kołderkę to ma pies w budzie, opony z felgami do wymiany, wosk nie jest
    to zły pomysł ;d rejestrator zostanie w punto :)

    > PS. Nie zapomnij odsolic podwozia i o silniku na zapas pomysl :)

    spokojnie, auto soli w tym roku nie widziało, przyjechało na lawecie.

    --
    krzysiek82