  • 1. Data: 2010-02-08 08:57:28
    Temat: [LINK] Makela Auto Tuning
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Nie pamiętam, żeby to u nas na grupie było - a IMO warto popatrzeć
    "chwilę" na te cuda:
    http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13
    &p=1

    BTW - Przemek, tak z ciekawości - jaka jest wartośc (sensie transakcji
    kupna) Ferrari 365 GTB/4 Daytona 1971? jaki to jest przedział finansowy?
    http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery_view&galle
    ry=forsale1972ferrari365gtb4&g=12

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-02-10 10:32:50
    Temat: Re: [LINK] Makela Auto Tuning
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    oglądam tam dział projekty w tym 158 zdjęć jaguara, i ciekawią mnie 2
    rzeczy :

    - czemu zdejmują warstwy nawierzchniowe halogenem(chyba) i szpachtelką ?

    - czemu nie piaskują - w tym nie pisakują wnętrza tylko kładą podkład -
    zdjęcie między 47 a 49

    sympatycznie oglądać czyjąś ciężką pracę :-)

    pozdrawiam

    Andrzej